Ramudden söker en Kundmottagare till Mölndal

Ramudden AB / Kundservicejobb / Mölndal
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Mölndal, Göteborg, Partille, Härryda, Kungsbacka eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ramudden AB i Mölndal, Göteborg, Partille, Härryda, Kungsbacka eller i hela Sverige

OM OSS
Ramudden skapar säkra arbetsplatser längs vägarbeten, byggnationer, anläggningar, järnvägar och andra infrastrukturprojekt. Vi erbjuder anpassade lösningar med omtanke om människors trygghet och arbetsmiljö. Vi tillhandahåller utrustning när och där det behövs, utför tjänster på plats samt utbildar våra kunders medarbetare i säkra arbetsplatser. Vi hjälper också till att säkra publika platser. Vårt syfte är att se till att människor kommer hem oskadda varje dag, oavsett om de jobbar på en arbetsplats eller bara passerar den. Vi finns idag på ett 80-tal platser i Sverige, Norge, Finland, Danmark, Estland och Kanada och omsätter runt 2,1 miljarder SEK per år och har ca 850 anställda.

Vi söker nu en Kundmottagare till vår depå i Mölndal. Mölndal tillhör region Väst tillsammans med Borås, Göteborg, Halmstad, Helsingborg, Jönköping, Uddevalla och Varberg.

OM TJÄNSTEN
Som Kundmottagare hos oss är din huvudsakliga arbetsuppgift att ta emot och hjälper våra kunder på depån i Mölndal. Du lägger in arbetsordrar i vårt ordersystem (MCS), tar fram plocklistor på material och är behjälplig att trycka skyltar. Du kommer också att fakturera, ta fram frakt- och retursedlar och se till att skadat eller saknat material följs upp med kund samt debiteras efter slutfört arbete.

Du är också behjälplig med uthyrningsarbetet som innebär att planera materialflöden och fördela material och fordon på depån i samverkan med övriga kollegor.

Tjänsten är en tillsvidareanställning med placering i Mölndal.

OM DIG
Vi söker dig som prioriterar kundnöjdhet och visar genuint intresse för kunder och deras frågeställningar. Du skapar samarbete och tar aktivt kontakt med andra. Du använder dig av feedback för att förbättra kvaliteten på våra tjänster. Vidare hanterar du högt arbetstempo genom målfokuserat arbete och anpassar dig väl till nya omständigheter.

För att lyckas i rollen har du har ett gott ordningssinne och är flexibel. B-körkort är ett krav.

Vidare vill vi att du, liksom oss, värnar om trafiksäkerhet och en trygg arbetsmiljö. Vi arbetar som ett team där vi alla samarbetar och ställer upp för varandra.

VÅRA KÄRNVÄRDEN
Nära, drivna och omtänksamma.

Vi jobbar nära våra kunder och är lyhörda för deras behov. Vi är drivna i vårt jobb och hittar nya smarta lösningar som bidrar till vår ledande ställning i branschen. Vi är omtänksamma och personliga i samarbetet med våra kunder.

DETTA ERBJUDER VI DIG
Som vår nya kollega kan du se fram emot ett framåtblickande företag med stor entreprenörsanda, en stark sammanhållning och en stabil arbetsplats. Vi vet att alla duktiga medarbetare är vår största tillgång. Därför satsar vi extra mycket på kompetensutveckling och fortbildning av alla i personalen.

Vi har även en friskvårdssatsning som vi kallar "Passion for health" med fokus på att vi skall må bra i vardagen, stärka sammanhållningen och leva hälsosammare. Som medarbetare på Ramudden kan du ta del av många olika förmåner inom hälsa, friskvård och fritid.

Läs mer på https://www.ramudden.se/passionforhealth

ÖVRIGT
Vi välkomnar sökande med olika bakgrund och erfarenheter. Rekryteringen sker löpande, välkommen med din ansökan!

Ersättning
Månadslön.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-01-18
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Ramudden AB (org.nr 556674-6730), http://www.ramudden.se/

Körkort
För detta jobb krävs körkort.

Kontakt
Platschef
Jimmy Olofsson
Jimmy.Olofsson@ramudden.se
070 540 20 75

Jobbnummer
8341387

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ramudden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ramudden AB: