Rådgivare
Swedbank Kundcenter / Butikssäljarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Swedbank Kundcenter i Göteborg,
Stockholm,
Östersund,
Piteå eller i
hela Sverige Kundcenter är den stora kontaktpunkten för merparten av bankens kunder. På våra fem orter, som har öppet dygnet runt 365 dagar per år, tar vi mot dryga fyra miljoner samtal, svarar på ca 500 000 mail och möter kunder i sociala medier och via chatt. Vårt övergripande mål är Sveriges bästa kundmöten inom Kundcenter i vår bransch.
Om jobbet Då kundnöjdhet är vårt största och första fokus blir ditt uppdrag som kundrådgivare hos oss att skapa mervärde för både nya och befintliga kunder genom att i varje kundmöte agera proaktivt och föreslå nya lösningar som överträffar kundens förväntningar. Du kommer att hjälpa våra kunder med ekonomiska frågor som främst handlar om våra produkter och tjänster samt guida kunder i våra digitala tjänster. Det är viktigt att du i varje möte skapar ett förtroende som leder till långsiktiga relationer och till att kunden har en sund och hållbar ekonomi över tid.
Vi möter kunder både via telefon och skrift vilket kräver goda kunskaper i såväl muntlig som skriftlig kommunikation
Dina arbetstider att variera mellan 06,45-23,15 och vi har öppet årets alla dagar.
Vem är du? Vi söker dig som är positiv, brinner för service och har en egen drivkraft att nå uppsatta mål. Du är engagerad, ansvarstagande och strävar efter att hitta nya möjligheter hos varje kund. Du gör alltid ditt yttersta och triggas av sunda affärer, nöjda kunder och att överträffa förväntningar. Du vill bidra till att utveckla våra kunders ekonomi genom hög kvalité och med kundnöjdhet som mål. Givetvis bidrar du med gott humör och energi till både kollegor och kunder.
Vi förutsätter att du har ett stort ekonomiskt intresse, har goda kunskaper i såväl muntlig som skriftlig kommunikation och vi värdesätter erfarenhet inom finans. Swedsec licens är meriterande.
Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper:
Du har mycket energi och är social, positiv och utåtriktad
Du har lätt för att skapa förtroende i kundmöten
Du arbetar affärsmässigt och proaktivt för att skapa nöjda kunder och goda resultat
Du är initiativtagande och har en stark egen drivkraft
Du har en förmåga att snabbt kunna se och förstå kundens behov och hitta matchande lösningar
Varför arbeta hos oss? Vi erbjuder en positiv arbetsmiljö med flexibla arbetstider. Du får många kollegor och ingår i ett team där alla hjälps åt. Vi arbetar för att göra kundmöten i världsklass där vi strävar mot gemensamma mål där varje individuell prestation är viktig för att vi ska nå framgång i teamet. Vi jobbar mot hela bankens kunder och har all kompetens samlad under ett tak. Du får ett synligt och nära ledarskap där vi vill vara ett bra stöd för dig och vi arbetar kontinuerligt med din personliga utveckling. Vi förväntar oss att du är öppen, enkel och omtänksam och att du bidrar med positiv energi och dina egna erfarenheter till teamet.
Vi kan komma att påbörja urvalet under ansökningstiden och välkomnar din ansökan så snart som möjligt.
Inte något för dig? - tipsa en kollega om jobbet!
Vi har gjort vårt medieval för rekrytering och undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller säljare av andra rekryteringstjänster.
Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare Tillsvidare
Publiceringsdatum2018-03-20ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-04-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktChef: Katarina Hegardt +46 73 0804590
Finansförbundet: Eva Ratzmann +46 8 58590000
SACO: Anna Hermansson +46 8 58590526
FöretagSwedbank Kundcenter
AdressSwedbank Kundcenter
10534 Stockholm
10534 Stockholm
Kontorsadress10534 Stockholm
Jobbnummer 4032038
Observera att sista ansökningsdag har passerat.