Quality Manager till Allente!
Webhelp Sweden AB / Chefsjobb / Kalmar
2022-02-09
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Quality Manager till Allente!" (publicerad 2022-02-11) ⬅️
Visa alla chefsjobb i Kalmar,
Mörbylånga,
Borgholm,
Nybro,
Torsås eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Webhelp Sweden AB i Kalmar,
Mörbylånga,
Borgholm,
Nybro,
Torsås eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2022-02-09Om tjänstenI rollen som Quality Manager på Webhelp Nordic, så har du en kritisk roll där du ansvarar för att upprätthålla och utveckla en hög standard inom alla kvalitetsrelaterade processer. Genom att engagera ditt team - Quality Coach samt Analysts - så supporterar du proaktivt uppdragets leverans av en kundservice i enlighet med klientdriven och intern kravställning.
Det finns en tydlig kravställning på förmågan att analysera och effektivt implementera aktiviteter riktade mot att förbättra kvaliteten av genomförda transaktioner på såväl individ- som skillnivå. Du måste förstå produktionen, kvalitets- och effektivitetsmål, ha en djup förståelse av rutiner och processer, samt förstå hur de påverkar olika mätetal. Du trivs med och är positiv till att utveckla dina medarbetare och ger dem goda förutsättningar att lyckas med sina mål. Du bidrar också i klientdialogen genom ett proaktivt arbete baserat i stort ansvarstagande.
Du kommer att rapportera till Head of Quality.
Relevant bakgrund och erfarenhet:
• Kunskap och erfarenhet av klientens IT-miljö är meriterande
• Erfarenhet av att jobba med kvalitetsprocesser
• Förståelse för COPC:s ramverk
• Ha arbetat i interna system såsom Qlikview
• Kunskap i att kalibrera transaktioner mot en gauge
• Analytisk förmåga och att arbeta med data
• MS Excel
• Minimum 3 månaders erfarenhet som QC/QA/TM, mer är meriterande
• Flytande i svenska och engelska
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
• Leda och utveckla ett team av Quality Coacher och Analysts
• Säkerställa en positiv och hälsosam arbetsmiljö, såväl fysiskt som psykosocialt
• Kommunicera till direktrapporterande om uppförandekoder, säkerhet, måltal, utfall, värde, policyer etc
• Upprätthålla formella rutiner såsom RAK, ge feedback - såväl teambaserat och one-to-one, vidta nödvändiga aktiviteter för att upprätthålla och förbättra utfallet av KPI:er
• Analysera team-, skill-, och uppdragsdata, hitta möjligheter till förbättring och upprätta aktivitetsplaner
• Arbeta nära Operations för att säkerställa en samstämmig bild av aktiviteter och fokusområden
• Säkerställa ett effektivt genomförande av kvalitetsprocesser
• Utveckla partnerskapet med klienten. Deltagande i löpande möten.
START: Enligt överenskommelse
PLACERINGSORT: Kalmar, Alicante eller Malaga
ANSTÄLLNINGSFORM: Heltid, (börjar med 6 månaders provanställning).
ARBETSTIDER: Måndag- Fredag 08:00-17:00
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2022-02-25
Intervjuer sker löpande vilket betyder att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
För eventuella frågor angående tjänsten kan du kontakta:
Daniella Kalström
daniella.kalstrom@webhelp.comMaking business more human for the world's most exciting brands
We live in an era of fast connectivity and AI. Today, human experiences have even more power to make businesses come to life in customers' hearts and minds.
Webhelp is committed to making business more human.
It's through this commitment that Webhelp enriches customer experience, and designs business solutions that create value for the world's most exciting companies.
Webhelp is a partner across a range of services including customer experience solutions, social media moderation through to payment services.
Hundreds of brands across the world trust Webhelp because of their people, the culture they work in, and the ideas and technology they put to work.
Webhelp believes that Emotional Intelligence creates a lasting impact, and their skill in marrying a differentiating human touch to the right technology is what makes a real difference for their clients.
By choosing Webhelp they access the passion and experience of 60,000 game-changers from more than 170 locations in over 40 countries. Each one determined to bring their own intelligence, empathy, and experience to the table every day. Webhelp invests in people and the environment they work in because they know that when people thrive, it has a powerful impact on them, their customers, and their partners' business
Webhelp believes that making business more human leads to a better customer experience - and a healthier bottom line.
Webhelp is the European leader in their industry, with a revenue of EUR1,4B in 2018, and aims for a global leadership position.
Webhelp is currently owned by its management and GBL, a leading global investment holding, as of November 2019.
More information can be found at
www.webhelp.com (
http://www.webhelp.com/)Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us.
swedish
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-02-25
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagWebhelp Sweden AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Webhelp Sweden AB (org.nr 556586-1001),
https://webhelp.com/ Arbetsplats Webhelp Sweden
Kontakt Leontina Mamudi
+46722230912 Jobbnummer 6329088
Observera att sista ansökningsdag har passerat.