Projektkoordinator till internationell reatilkedja

Wise Professionals AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Wise Professionals AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Wise Professionals är det personliga konsultföretaget som designar, utvecklar och erbjuder rekryteringslösningar. Vi arbetar på uppdrag av några av Sveriges starkaste varumärken och tillsammans med arbetsgivare som månar om sina medarbetares arbetsglädje. Idag är vi närmare 250 medarbetare som arbetar i någon av Sveriges storstadsregioner Stockholm, Göteborg och Malmö.

Wise Professionals konsultverksamhet fortsätter att växa och nu söker vi för kunds räkning två projektkoordinatorer. Detta är två konsultuppdrag via Wise Professionals med omgående start.

Ditt uppdrag

Kunden är en välkänd retailkedja där nu expansionsavdelningen behöver förstärkning. Avdelningen jobbar med att årligen hantera 100-tals butiksprojekt i form av nyetableringar och renoveringar. Kontoret ligger attraktivt beläget mitt i centrala Stockholm.

Som projektkoordinator kommer du stötta inköpasavdelningen i deras arbete där exempel på arbetsuppgifter an vara:

• Assistera i upphandlingar och inköpsprocesser
• Beräkna, analyser och rapportera resultat av upphandlingar
• Administrera och analysera resultat av upphandlingar
• Administrera och analysera underlag i ordersystem
• Prognostisera och uppdatera kontrakt och ordrar till leverantörer
• Administrera lagda ordrar
• Löpande kontakt med leverantörer på internationell nivå

Vi annonserar ut två uppdrag med omgående start, det ena löper fram till semestern och det andra till efter sommaren. Skriv gärna i ansökan vilket uppdrag som passar dig bäst eller om du är intresserad av båda.

Publiceringsdatum
2014-05-21

Bakgrund
Du är driven, välorganiserad och en van användare av Officepaketet och Excel. Du talar och skriver engelska och svenska obehindrat. Vi ser gärna att du är rättfram och tar aktiv del i en teammiljö, där du som lagspelare tar egna initiativ och når uppsatta mål. Då uppdragen är tidsbestämda är det viktigt att vara lättlärd och effektiv så du snabbt kan komma in i arbetet. Att du har ett ekonomiskt sinne och fallenhet för analys kommer väl till pass.

För att vara aktuell för rollen behöver du tidigare erfarenhet av orderadministration, gärna på ett större internationellt bolag. Har du en akademisk utbildning som civilekonom eller civilingenjör är det ett plus men inget krav.

Konsultrollen hos Wise Professionals

Som konsult hos Wise Professionals erbjuds du alltid en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag, pensionsavsättning och anslutning till vårt kollektivavtal - inget är viktigare för oss än att du känner dig trygg i din anställning. På samma sätt som vi ställer höga krav på dig som konsult förväntar vi oss också att du ställer höga krav på oss som arbetsgivare. Oavsett vart du befinner dig i din karriär så ska konsultrollen hos Wise Professionals ge dig kunskap och erfarenhet som du kan bära med dig på vägen till nästa spännande utmaning.

Mer om tjänsten

Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta kandidatansvarig Linnea Nordström, 073-521 65 37 eller konsultchef Martin Jerrskog, 0760001888.

Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Varmt välkommen med din ansökan!

Arbetstider och omfattning
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Prestationslön
Ej

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-06-11
Ange följande referens när du ansöker: 329
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Martin Jerrskog

Företag
Wise Professionals AB

Adress
Wise Professionals AB
Box 22109
10422 Stockholm

Kontorsadress
Box 22109 10422 Stockholm

Jobbnummer
1883605

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Wise Professionals AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Wise Professionals AB: