Projektanställning HR-konsult/Personalsekreterare
Sandvikens kommun, Omsorgsförvaltningen / Administratörsjobb / Sandviken
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Sandviken,
Ovanåker,
Gävle,
Hofors,
Ockelbo eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Sandvikens kommun, Omsorgsförvaltningen i Sandviken Omsorgsförvaltningen med ca 1200 anställda omfattar tre verksamhetsområden så som ordinärt boende, vård- och omsorgsboende och specialenheter. Dessa delar innehåller både äldre- och handikappomsorg. Utöver detta finns stödfunktioner så som ekonomer, handläggarenhet och administrativt stöd.
Administrativt stöd ger service och stöd till förvaltningens enheter i tex personalfrågor, utvecklings- och kvalitetsfrågor samt allmänna förvaltningsadministrativa frågor.
Publiceringsdatum2015-01-02ArbetsuppgifterVi söker en HR-konsult/Personalsekreterare för projektanställning inom Omsorgsförvaltningen. Du kommer att ingå i en arbetsgrupp som arbetar brett med HR-frågor. Delta i arbetet med att utveckla den interna rekryteringsprocessen samt fördjupa Dig inom processen med friskare arbetsplatser, men kommer även vara en viktig del i den dagliga verksamheten inom enheten administrativt stöd.
Du medverkar till att förbättra organisationens verksamhet och resultat utifrån ett övergripande HR-perspektiv. Detta innebär att strategiskt stödja organisationen för att bidra till att skapa processer för framtiden och stödja ledningen inom såväl kompetens som med verktyg.
KvalifikationerVi ser att du som söker har utbildning inom HR eller motsvarande arbetslivserfarenhet. Som person har du hög integritet och inger förtroende. Du levererar resultat, drivs av förbättringsarbete och trivs med att vara en del i en arbetsgrupp. Vidare är du kommunikativ, strukturerad och flexibel. Du har tidigare erfarenhet av att arbeta strategiskt inom HR och med förändringsarbete.
Stor vikt kommer att läggas vid dina personliga egenskaper vid tillsättningen av uppdraget.
ÖVRIGT
Heltid är en rättighet, deltid en möjlighet.
Arbetstider och omfattningHeltid. Dagtid. Dagtid måndag-fredag Tidsbegränsad anställning, tillträde: 2015-02-01 eller enligt överenskommelse., upphör: 2015-12-31 Projekttid 1 år. . Uppdraget sträcker sig i nuläget tom december 2015.
ErsättningMånadslön Individuell lönesättning.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-01-18
Ange följande referens när du ansöker: 138-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMaria Lindkvist, Administrativ chef 026-24 18 01
maria.lindkvist@sandviken.seFacklig kontaktTanja Elfström, Vision 026-24 11 00
tanja.elfstrom@sandviken.sePia Öström, JUSEK 026-241243
pia.ostrom@sandviken.seFöretagSandvikens kommun, Omsorgsförvaltningen
AdressSandvikens kommun, Omsorgsförvaltningen
Odengatan 37
81180 SANDVIKEN
Kontorsadress81180 Sandviken
Jobbnummer 2116036
Observera att sista ansökningsdag har passerat.