Projektanställning HR-konsult/Personalsekreterare

Sandvikens kommun, Omsorgsförvaltningen / Administratörsjobb / Sandviken
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Sandviken, Ovanåker, Gävle, Hofors, Ockelbo eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Sandvikens kommun, Omsorgsförvaltningen i Sandviken

Omsorgsförvaltningen med ca 1200 anställda omfattar tre verksamhetsområden så som ordinärt boende, vård- och omsorgsboende och specialenheter. Dessa delar innehåller både äldre- och handikappomsorg. Utöver detta finns stödfunktioner så som ekonomer, handläggarenhet och administrativt stöd.

Administrativt stöd ger service och stöd till förvaltningens enheter i tex personalfrågor, utvecklings- och kvalitetsfrågor samt allmänna förvaltningsadministrativa frågor.

Publiceringsdatum
2015-01-02

Arbetsuppgifter
Vi söker en HR-konsult/Personalsekreterare för projektanställning inom Omsorgsförvaltningen. Du kommer att ingå i en arbetsgrupp som arbetar brett med HR-frågor. Delta i arbetet med att utveckla den interna rekryteringsprocessen samt fördjupa Dig inom processen med friskare arbetsplatser, men kommer även vara en viktig del i den dagliga verksamheten inom enheten administrativt stöd.
Du medverkar till att förbättra organisationens verksamhet och resultat utifrån ett övergripande HR-perspektiv. Detta innebär att strategiskt stödja organisationen för att bidra till att skapa processer för framtiden och stödja ledningen inom såväl kompetens som med verktyg.

Kvalifikationer
Vi ser att du som söker har utbildning inom HR eller motsvarande arbetslivserfarenhet. Som person har du hög integritet och inger förtroende. Du levererar resultat, drivs av förbättringsarbete och trivs med att vara en del i en arbetsgrupp. Vidare är du kommunikativ, strukturerad och flexibel. Du har tidigare erfarenhet av att arbeta strategiskt inom HR och med förändringsarbete.

Stor vikt kommer att läggas vid dina personliga egenskaper vid tillsättningen av uppdraget.

ÖVRIGT
Heltid är en rättighet, deltid en möjlighet.

Arbetstider och omfattning
Heltid. Dagtid. Dagtid måndag-fredag Tidsbegränsad anställning, tillträde: 2015-02-01 eller enligt överenskommelse., upphör: 2015-12-31 Projekttid 1 år. . Uppdraget sträcker sig i nuläget tom december 2015.

Ersättning
Månadslön Individuell lönesättning.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-01-18
Ange följande referens när du ansöker: 138-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Maria Lindkvist, Administrativ chef 026-24 18 01 maria.lindkvist@sandviken.se

Facklig kontakt
Tanja Elfström, Vision 026-24 11 00 tanja.elfstrom@sandviken.se
Pia Öström, JUSEK 026-241243 pia.ostrom@sandviken.se

Företag
Sandvikens kommun, Omsorgsförvaltningen

Adress
Sandvikens kommun, Omsorgsförvaltningen
Odengatan 37
81180 SANDVIKEN

Kontorsadress
81180 Sandviken

Jobbnummer
2116036

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Sandvikens kommun, Omsorgsförvaltningen

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Sandvikens kommun, Omsorgsförvaltningen: