Project Manager Real Estate & Construction
7A Sevena AB / Fastighetsskötarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla fastighetsskötarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos 7A Sevena AB i Stockholm Gillar du att arbeta med fastighetsfrågor och hålla i byggprojekt lika mycket som att bygga mänskliga relationer? Är du lika bra på att leda dig själv i ditt eget arbete som att driva projekt framåt tillsammans med andra? Hos oss blir du del av ett snabbrörligt företag och får möjlighet att arbeta med engagerade kollegor - där din insats kommer att göra skillnad.
Vad ingår i rollen?
Huvuduppgiften i rollen som Project Manager Real Estate & Construction är att driva byggprojekt och fastighetsfrågor och att säkerställa att lokaler och installationer är i linje med branschspecifika/ lagstadgade krav och 7A standards.
Du arbetar proaktivt, metodiskt och systematiskt med förbättringsåtgärder och underhållsplaner för att skapa väl fungerande fastigheter och så funktionell och hållbar miljö som möjligt, för gäster såväl som medarbetare. Du leder avdelningen i det dagliga operativa arbetet, där du själv också till viss del är delaktig.
Du representerar 7A i dialoger med entreprenörer, fastighetsägare och kunder samt koordinerar och leder de ombyggnationer, reparationer och anpassningar som behöver göras. Du strävar efter kostnadseffektivitet i projekt och ligger steget före i din planering.
I arbetet ingår att säkerställa korrekta funktioner/installationer i samråd med fastighetsägare och entreprenör, såsom el, ventilation, kyla & värme. Andra fastighetsrelaterade ansvarsområden innefattar till exempel att upphandla entreprenörer, vidareutveckla arbetet i vårt ärendehanteringssystem, helhetsansvar för brand- och säkerhetsrutiner samt att vara delaktig i planering och genomförande av 7A's miljö- och hållbarhetsarbete.
Vi söker dig som:
• Är lösningsorienterad och handlingskraftig med god simultankapacitet/vana att växla mellan olika uppgifter
• Har stark känsla för service och är en social person
• Är en proaktiv och positiv initiativtagare, med god prioriteringsförmåga
• Är strukturerad, metodisk och noggrann
• Är prestigelös och kan hugga i när/där det behövs
• Har mycket god samarbetsförmåga, trivs både i grupp och med självständigt arbete
Vad har du med dig?
• Branschkunskap och erfarenhet av byggprojektledning och yrken inom el, VVS eller liknande
• Erfarenhet av upphandling och inköp samt grundläggande kunskaper i företagsekonomi
• Kunskap i miljö- och hållbarhetsarbete
• Viss ledarerfarenhet för mindre team
• Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
• Goda kunskaper i administrativa system samt Word och Excel
• Körkort B
Bli en del av vår vision
Som en del av teamet på 7A blir du en viktig pusselbit i att leverera på vår vision - "att skapa en upplevelse utöver det förväntade". Vi ser gärna att du gillar att ha roligt på jobbet och uppskattar att arbeta med ett glatt gäng på ett företag där det ibland kan svänga snabbt. Vad vi gör vet du kanske redan, om inte finns all information på vår hemsida. (
https://7a.se/)Anställningsform: Vikariat tom februari 2023 (eller till dess att ordinarie anställd återgår i tjänst), med start så snart som möjligt,
Sista ansökningsdatum: 31 maj, urval och intervjuer sker löpande, så skicka in ansökan direkt!
För ytterligare information vänligen kontakta:
Sofia Sjögren, enhetschef 7A Posthuset, tel 0765 26 07 47,
sofia.sjogren@7a.seVarmt välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Vikariat
Publiceringsdatum2022-05-17ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-11-03
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretag7A Sevena AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare 7A Sevena AB (org.nr 556662-0018),
http://www.7a.se Arbetsplats 7A
Kontakt Eva Bloch
eva@7a.se 0703425722 Jobbnummer 6653370
Observera att sista ansökningsdag har passerat.