Proffice söker Norsktalande Kundservicemedarbetare

Proffice Partner Solutions / Inköpar- och marknadsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Proffice Partner Solutions i Göteborg, Linköping, Nacka, Örebro, Norrköping eller i hela Sverige

Uppdragsgivare: Proffice Partner Solutions AB
Ort: Göteborg
Organisations-/företagsbeskrivning
En människa arbetar i snitt cirka 10 000 dagar under sitt yrkesverksamma liv. På Proffice tycker vi att alla dagar är lika viktiga. Vi är en modern arbetsplats med flera hundra olika yrken. Hos oss finns det många vägar att gå.
På Proffice är du en del av något större där du kan bidra till utveckling både hos våra kunder och i samhället. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort - utöver allt detta dessutom fler möjligheter att forma din karriär så som du vill.
Keep improving.
Våra uppdragsgivare ställer höga krav på oss och vi ställer höga krav på våra konsulter. Eftersom du har din dagliga arbetsplats ute hos våra kunder måste du vara skicklig på det du gör, flexibel, självgående och social. Du gillar att ständigt stå inför nya utmaningar och möjligheter.
För kunds räkning söker vi nu en Norsktalande kundservicemedarbetare/ordermottagare. Du kommer att arbeta med orderhantering i en nordisk kundtjänst, samt vara ansvarig mot den norska marknaden inom bolaget. Uppdraget startar omgående och är en inhyrning på 6 månader med möjlighet till förlängning.
Dina arbetsuppgifter är bland annat att hantera, kontrollera och arkivera order samt besvara frågor från företagets kunder i Norge. Du kommer att ha detaljkännedom om företagets produkter och ge support till kunder via telefon. Du kommer att vara kundservicechefen behjälplig med bland annat rapporter och försäljningsanalyser.
Vi söker dig som har 2-3 års erfarenhet av kundservice och ordermottagning. Du har god datorvana och en bra telefonröst. Du har god förmåga att arbeta med deadlines samt duktig på prioritering under hög arbetsbelastning. Du jobbar mot den norska marknaden och vi förutsätter att du förstår och talar god norska. Välkommen med din ansökan omgående via vår hemsida www.proffice.se. Vi arbetar med löpande urval så tjänsten kan tänkas tillsättas innan sista ansökningsdag.

Publiceringsdatum
2012-02-17

Kvalifikationer
• Kundserviceorienterad
• 2-3 års erfarenhet av kundservice/ordermottagning
• Kommunikativ
• Serviceinriktad
• God analysförmåga samt bra på problemlösning
• God datavana i MS Office
• SAP är meriterande
• Flytande i Norska, Svenska och Engelska i både tal och skrift

Dina arbetsuppgifter
• Daglig orderhantering
• Kunduppföljning/orderuppföljning
• Kontrollera att alla orders är korrekta
• Support till företagets säljare/medarbetare
• Vara självständig i ditt arbete

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-04-01
Ange följande referens när du ansöker: 200277520
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Samira Moosapoor

Företag
Proffice Partner Solutions

Adress
Proffice Partner Solutions

Jobbnummer
1161448

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Proffice Partner Solutions

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Proffice Partner Solutions: