Pricing Coordinator

Adecco Sweden AB, Eskilstuna / Ekonomiassistentjobb / Eskilstuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Eskilstuna, Kungsör, Västerås, Strängnäs, Hallstahammar eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB, Eskilstuna i Eskilstuna, Strängnäs, Flen, Katrineholm, Stockholm eller i hela Sverige

Adecco är världens största aktör inom bemanning och rekrytering med över 6 000 kontor i 71 länder. I Sverige har Adecco över 50 kontor spridda från Haparanda i norr till Malmö i söder. Adecco är ett auktoriserat bemanningsföretag, som har konsulter inom de flesta olika branscher. Konsulterna på Adecco i Eskilstuna är ett härligt gäng, med specialkompetens inom sina olika områden. Vill du vara delaktig i gemenskapen, kan du förvänta dig spännande utmaningar med den trygghet och de förmåner som en anställning på Adecco innebär. Vi är ett friskvårdsinriktat företag, där det för oss är viktigt med god hälsa och träning som leder till goda arbetsinsatser och hög arbetsglädje. Vill du läsa mer om vilka förmåner du har som konsult hos Adecco, besök vår hemsida.
Adecco i Eskilstuna har nu ca 120 konsulter som arbetar ute på våra kundföretag. Som konsult är man anställd i Adecco Sweden AB, men jobbar via olika uppdrag som matchar ens kompetens.
Adecco söker nu en pricing coordinator till ett längre uppdrag för en av våra kunder i Eskilstuna. För rätt person finns möjligheter för anställning direkt hos kunden.

Publiceringsdatum
2011-01-25

Dina arbetsuppgifter
I rollen som Pricing Coordinator kommer du ansvara för att koordinera och uppdatera priser, kostnader och rabatter i system. Du kommer att ansvara för att få ordning på priser och uppgifter i systemen och samtidigt ha en proaktiv kontakt och position gentemot kund gällande prissättningar.
Vem söker vi?
Vi söker dig som har en examen i ekonomi, business administration eller motsvarande. Du har tidigare erfarenhet från något serviceyrke, samt ett stort intresse för siffor och marknad. Flytande engelska i tal och skrift är ett krav för denna tjänst, samt goda kunskaper i Office-paketet och Excel. Har du kunskaper i SAP eller andra språk är detta meriterande. Förutom dina tidigare kunskaper och erfarenheter kommer vi att lägga stor vikt vid din personliga lämplighet, där du som person bör vara ambitiös och driven. Du har en god kommunikativ förmåga, arbetar strukturerat samt har lätt för att samarbeta med andra.
Vad erbjuder vi dig?
Adecco erbjuder dig en anställning som ambulerande konsult med 6 månaders provanställning till att börja med. Utifrån din kompetens och dina ambitioner ger Adecco dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden. Med varierande uppdrag skaffar du dig på kort tid en bred erfarenhet samt ett stort kontaktnät.
Intresserad?
Om annonsen fångat ditt intresse är du välkommen att skicka in din ansökan så snart som möjligt. Rekryteringsarbetet med urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tillsättning sker så snart som möjligt.
Sök tjänsten här:
http://www.adecco.se/pages/jobad.aspx?adid=1261661

Körkortskrav
B

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Urval och intervjuer sker löpande. Skicka in din ansökan så fort som möjligt.
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Kontakt
Elin Faltin, Rekryteringsansvarig, 016-542 85 03 (Direkt)
Sven Isacsson, Konsultchef, 016-542 85 05 (Direkt)

Företag
Adecco Sweden AB, Eskilstuna

Adress
Adecco Sweden AB, Eskilstuna
Fristadstorget 8 A
63220 ESKILSTUNA

Kontorsadress
Fristadstorget 8 A

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 016-5428500
Faxnummer: 016-138220

Jobbnummer
831347

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB, Eskilstuna

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB, Eskilstuna: