Positiv& administrativ kundtjänstmedarbetare

Perido Skills AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
2015-10-01
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Positiv& administrativ kundtjänstmedarbetare" (publicerad 2015-11-04) ⬅️


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Perido Skills AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Är du en effektiv person med ett positivt sätt som du gärna delar med dig av? Skulle du vilja få användning av din lösningsorienterade och strukturerade sida i arbetet som kundtjänstmedarbetare? Titta hit!

Publiceringsdatum
2015-10-01

Beskrivning
Perido söker efter dig som vill jobba administrativt med kundsupport på ett av våra kundföretag med en unik och mycket välkänd produkt. Tjänsten är placerad på vår kunds kontor i centrala Stockholm, och du kommer här att tillsammans med två andra personer fungera som en stöttande resurs till framför allt säljavdelningen. I detta ingår att uppdatera information om kunder och processer, svara på förfrågningar via mail och telefon, och helt enkelt hjälpa till så att arbetet flyter på så bra som möjligt.

Som kundsupport får du stor nytta av din goda kommunikativa förmåga och känsla för service. Du är en vass administratör som är van vid att organisera och strukturera ditt arbete. Avslutningsvis tror vi att du gärna går in för en uppgift med en flexibel och positiv inställning, och därför också har lätt för att lösa de administrativa utmaningar som dyker upp i det dagliga arbetet. Är det dig vi letar efter? Varmt välkommen med din ansökan!

Kravprofil för detta jobb
• Gymnasieutbildning eller motsvarande
• Några års erfarenhet av kundservice via telefon
• Goda datorkunskaper i MS Office och en i övrigt god IT-allmänbildning
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift på svenska och engelska

Meriterande

• Arbetslivserfarenhet av orderhantering
• Erfarenhet av CRM-verktyg samt affärssystemet Axapta
• Språkkunskaper utöver svenska och engelska

Tjänstens omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag på 12 månader. Månadslön. Tillträde under oktober.

Så ansöker du
Skicka din ansökan med bifogat CV via e-post till rekrytering@perido.se snarast då urvalet kommer att ske löpande. Ange referensnummer 12395MT i ärenderaden.

På intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsten. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl ( fraga@perido.se ), du får svar vardagar inom 24 timmar. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.

Referensnummer för detta jobb
12395MT

Perido

Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag. Vår vision är att alla trivs och är engagerade på jobbet. Det inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra kandidater. Vi tycker om att arbeta med människor och vi har lång erfarenhet av att hjälpa organisationer med kompetensförsörjning och att hjälpa människor att hitta spännande karriärvägar.

Kontaktuppgifter för detta jobb
E-post ansökan: rekrytering@perido.se
Övriga frågor: fraga@perido.se

Varaktighet, arbetstid
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Ange följande referens när du ansöker: 12395
Ansökan kan skickas till e-postadress: rekrytering@perido.se

Företag
Perido Skills AB

Adress
Perido Skills AB
Stora Nygatan 27
11127 STOCKHOLM

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-545 168 80
E-postadress: rekrytering@perido.se

Jobbnummer
2459006

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

       

Prenumerera på jobb från Perido Skills AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Perido Skills AB: