Poolpersonal till Bemanningsenheten Undersköterska/ Stödassisten
Värnamo Kommun / Undersköterskejobb / Värnamo
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla undersköterskejobb i Värnamo,
Hylte,
Gnosjö,
Gislaved,
Vaggeryd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Värnamo Kommun i Värnamo,
Jönköping,
Simrishamn,
Ludvika eller i
hela Sverige Värnamo kommun ligger mitt i Småland, där E4 möter väg 27, i en tillväxtregion med Gnosjöanda och hög sysselsättning. Som medarbetare hos oss arbetar du med människan i fokus och skapar en värdefull arbetsdag, som ger värde för såväl dig som för medborgarna.
Poolpersonal till Bemanningsenheten
Undersköterska / Stödassistent
Bemanningsenheten vid Serviceförvaltningen har till uppgift att tillgodose behovet av vikarier i flera verksamheter inom Värnamo Kommun.
För att tillgodose en del av detta behov finns en resurspool med tillsvidareanställd personal som arbetar med årsarbetstid.
Vi söker nu dig som är intresserad av att arbeta i resurspoolen som arbetar mot Omsorgsförvaltningens äldreomsorg och funktionshinderomsorg.
Arbetstid dag, kväll och helger.
Detta erbjuder vi
• Ett självständigt, ansvarsfullt, omväxlande och spännande arbete
• En möjlighet att påverka ditt schema genom egen schemaplanering
• En möjlighet att önska inom vilket område av verksamheter du vill arbeta
• En möjlighet att bredda dina kunskaper inom olika verksamheter
• Ett tillfälle att möta många nya medarbetare
Publiceringsdatum2022-07-11Dina arbetsuppgifterÄldreomsorgen
Att med brukarens behov i centrum, ge omvårdnad och service enligt biståndsbeslut och genomförandeplan, med respekt för brukarens integritet, delaktighet och självbestämmande.
I arbetsuppgifterna ingår också IT-baserad dokumentation och administration samt delegerade hälso-och sjukvårdsuppgifter.
Funktionshinderomsorgen
Att ge stöd och service efter brukarens individuella behov och önskemål enligt genomförandeplaner. Du utför vardagsnära, planerade stödinsatser och aktiviteter tillsammans med brukaren.
Stödinsatserna ska främja brukarens integritet, delaktighet och utförs med respekt för
brukarens självbestämmande.
Du utför även IT-baserad dokumentation och administration samt delegerade hälso-och
sjukvårdsuppgifter
Du blir bokad via Bemanningsenheten bokningsenhet och med varierande framförhållning.
Kompetens och erfarenhet
Att arbeta i en resurspool kräver ett stort mått av flexibilitet och hög anpassningsförmåga, då uppdraget innebär att arbeta där behov uppstår.
Du kommer att arbeta i centrala Värnamo, men också i ytterområdena Rydaholm/Bor och Forsheda/Bredaryd. Detta innebär att du måste kunna ta dig till arbetsplatser i andra arbetsorter inom Värnamo Kommun.
Det kräver att du är lyhörd och snabbt kan anpassa dig till nya förutsättningar.
Du ska tycka det är utmanande och roligt att arbeta på flera olika arbetsplatser där du har en förmåga att anpassa dig till varje arbetsplats arbetssätt och rutiner.
Krav att du har genomgått vård- och omsorgsprogrammet eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer som likvärdig.
Vi lägger stor vikt vid din personliga lämplighet och söker dig med ett professionellt förhållningssätt och bemötande.
Vi arbetar efter Värnamo Kommuns värdegrund
Du måste behärska svenska språket både i tal och skrift.
Körkort B är ett krav.
Vi ser gärna att du bifogar personligt brev och cv.
Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna tjänstetillsättning.
Varaktighet, arbetstid
100 %. Tillträde: Snarast enligt överenskommelse. Vi kommer att arbeta med löpande rekrytering även under hela ansökningstiden Tillsvidareanställning
ErsättningVi tillämpar individuell lönesättning
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-09-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagVärnamo kommun
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "2022/400".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Värnamo kommun (org.nr 212000-0555)
Arbetsplats Serviceförvaltningen
Kontakt Maria Johansson
0370-377628 Jobbnummer 6813217
Observera att sista ansökningsdag har passerat.