Point söker medarbetare till vår Kundsupport
Point Transaction Systems AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Point Transaction Systems AB i Stockholm,
Linköping,
Nacka eller i
hela Sverige Point AB söker medarbetare till vår kundsupport
Point är ett av de ledande företagen inom betallösningar i Europa. Vi har verksamhet i Norden, Baltikum, Storbritannien, Frankrike och Island. Point Sverige har 160 anställda med huvudkontor i Stockholm. Företaget är grundat 1987 och erbjuder betallösningar för små och stora kunder. Sedan 2012 ingår Point i VeriFonekoncernen. Mer information finns på
www.point.se.Som medarbetare i vår kundsupport ansvarar du för att ge ett effektivt och kundorienterat stöd till våra kunder. Ärendena som kommer in varierar, allt från tekniska supportärenden till samtal med nya kunder. Kontakten med kunderna sker i första hand via telefon men också via e-post. Kundsupporten spelar en viktig roll och vi har ett nära samarbete med övriga avdelningar inom företaget.
Publiceringsdatum2013-04-05Arbetsuppgifter• Ta emot och lösa tekniska ärenden
• Ta emot och lösa transaktionsärenden
• Försäljning
• Avtal- och fakturafrågor
Är du den vi söker?
Vi ser att du har ett stort intresse för att arbeta med kundrelaterade ärenden, har ett tydligt kundfokus och gillar att ta kundsamtal. Vidare är du noggrann, serviceinriktad, har en god datorvana och talar svenska obehindrat samt mycket god engelska i tal och skrift. Vi ser gärna att du har erfarenhet av tidigare arbete i kundsupport eller liknande serviceerfarenhet. Tidigare arbete med försäljning är meriterande.
För att lyckas i rollen inom Points kundsupport bör du vara ansvarstagande, stresstålig samt ha ett stort tekniskt intresse. Att ta egna initiativ och vara självgående ser vi också som viktiga egenskaper. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet för tjänsten.
Vi erbjuder?
Vi har en enkel idé när det gäller personalfrågor: att ge människor möjligheten att växa, både som individer och professionellt, så att vi med gemensamma ansträngningar kan förbättra vardagen för våra kunder, företaget och för oss själva.
Vår anda är i grunden rak kommunikation, korta beslutsvägar och sunt förnuft. Våra värdeord är Passion, Förtroende, Innovation och Integritet.
Vi eftersträvar en jämn könsfördelning och värdesätter etnisk och kulturell mångfald. Målet är att varje medarbetare ska vara väl kvalificerad för sina arbetsuppgifter, men också få den kompetensutveckling som är nödvändig för företagets framtida krav i en föränderlig verksamhet.
Så ansöker duVi arbetar löpande med rekryteringsprocessen och tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag som är den 28 april 2013. Din ansökan, personligt brev och CV skickas till
jobb@point.se . Har du frågor är du välkommen att kontakta Susanne Backman,
susanne.backman@point.seArbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2013-04-28
Ansökan kan skickas till e-postadress:
jobb@point.seFöretagPoint Transaction Systems AB
AdressPoint Transaction Systems AB
Box 92031
12006 STOCKHOLM
KontorsadressLjusslingan 4
Stockholm
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 08-56628700
E-postadress:
sofi.bengtsson@point.se Jobbnummer 1513956
Observera att sista ansökningsdag har passerat.