Planerande Administratör sökes för kunds räkning!

Industrikompetens i Östergötland AB / Administratörsjobb / Finspång
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Finspång, Norrköping, Linköping, Vingåker, Katrineholm eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Industrikompetens i Östergötland AB i Finspång, Norrköping, Linköping, Katrineholm, Söderköping eller i hela Sverige

Industrikompetens i Östergötland AB

Publiceringsdatum
2011-11-05

Om företaget
Industrikompetens ägs av Industri och kommuner och jobbar för regionens kort- och långsiktiga kompetensförsörjning. Vi engagerar oss i utbildningsfrågor och lärlingsprogram, etablerar kontakter mellan företag och studenter och verkar för nätverk mellan våra kundföretag.
Industrikompetens erbjuder tjänster med personlig service och starkt engagemang inom:
• Rekrytering, bemanning & interimslösningar - inom verkstad, kontor & management
• Verksamhets- & ledarutveckling - Insatser för ökad lönsamhet
• Outplacement & Omställning - Fokus på nya utmaningar

Arbetsuppgifter
Som Planerande Administratör för kunds räkning kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter bestå i att arbeta med planering av den interna personalens tjänsteresor. Du kommer att planera ut arbeten på servicetekniker som åker över hela världen. Supporta dem vid frågor och oklarheter samt vara allmänt behjälplig med diverse administrativa uppgifter. Även vara behjälplig vid visumhantering och övrig pappershantering. Du kommer att ha kontakt med många olika personer internt i organisationen, men också till viss del med myndigheter och konsulat både i Sverige och utomlands.

Profil
För att trivas och ha rätt förutsättningar för tjänsten som planerande administratör är du social, framåt och noggrann. Du uppskattar att samarbeta med andra och du har ett utpräglat servicetänkande i dina arbetsuppgifter. Du bör vara van att utföra arbetsuppgifter självständigt och du tar initiativ för att lösa de eventuella problem som uppstår.
Vi har följande krav:
• Du har mycket goda kunskaper i det svenska och engelska språket både i tal och skrift
• Du har god vana av att skriva protokoll på engelska
• Du har arbetserfarenhet som inköpare eller inom administration
• Du visar ett starkt engagemang för dina administrativa arbetsuppgifter
• Du har god systemvana i MS Office
• Du uppskatta kontakten med andra människor.
Erfarenhet affärssystemet SAP är meriterande.
Ansökningsförfarande
Vi på Industrikompetens ser fram emot din ansökan omgående. Vi arbetar med löpande urval och tillsättning av tjänsten är snarast. Glöm inte att motivera varför just du är lämplig för denna tjänst och att uppdatera dina uppgifter.
Om du har ytterligare frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare
Väl mött!

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2011-11-20
Ange följande referens när du ansöker: 588
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Lotta Weberg Hoff, 011-199472, lotta.weberg-hoff@industrikompetens.se

Företag
Industrikompetens i Östergötland AB

Adress
Industrikompetens i Östergötland AB
Djurgårdsgatan 56
58229 Linköping

Jobbnummer
1072789

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Industrikompetens i Östergötland AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Industrikompetens i Östergötland AB: