Picadeli Söker En Stjärna Till First Line Support
Picadeli AB / Kundservicejobb / Göteborg
2025-02-10
Visa alla kundservicejobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Picadeli AB i Göteborg,
Stockholm eller i
hela Sverige Vänta nu, tror du att Picadeli är som vilket annat salladsföretag som helst? Nope, skulle inte tro det. Vi är här för att omdefiniera själva begreppet snabbmat. Vi har visionen (en värld där snabbmat är motsatsen till skräpmat), vi har konceptet (goda salladsingredienser som säljs ur världens smartaste och säkraste salladsbar) och vi har människorna. Tillsammans arbetar vi för att demokratisera hälsosam mat genom att göra den tillgänglig, prisvärd och god - för alla.
Vi söker nu en engagerad medarbetare till vårt First Line Support-team, som utgör den första kontakten för våra kunder, konsumenter och kollegor. Om du brinner för att ge service av högsta kvalitet och har en lösningsorienterad inställning, kan det vara just dig vi söker!
Ditt uppdrag
Picadelis First Line Support är ett sammansvetsat team som gör sitt yttersta för att ge förstklassig service till kunder, konsumenter och kollegor. Via telefon och mail hanterar du olika ärenden som kvalitetsfrågor, logistik, orderhantering, produktinformation och fakturor. De flesta ärendena löser du på egen hand och behöver du hjälp slussar du enkelt dessa vidare till rätt kollega. All dokumentation sker i Zendesk.
En viktig del i uppdraget är att stötta dina kollegor på fältet och du bidrar till ökad försäljning genom att proaktivt kontakta kunder och hjälpa dem lägga beställning i vår webbshop. Du ansvarar även för kundupplägg och leveransplanering i affärssystemet Jeeves.
Picadeli utvecklar ständigt sitt koncept vilket medför att förbättringsprojekt pågår ständigt och är en naturlig del i uppdraget. Du utgår från vårt huvudkontor i Göteborg och rapporterar till First Line- & Logistics Manager. Arbetstiderna är måndag-fredag enligt schema.
Vem vi letar efter
Vi letar efter dig som har en naturlig drivkraft i att alltid göra ditt yttersta och med inställningen att bara den bästa service är bra nog. Du har samma höga engagemang att hjälpa våra kunder och kollegor oavsett fråga eller problem. Du är snabblärd, välorganiserad och trivs i en miljö med full fart och arbetsuppgifter som varierar. Som kollega ger du energi, stärker lagandan och bidrar till en arbetsmiljö där människor trivs.
Erfarenhet av kundkontakt (gärna inom livsmedel eller liknande konsumentprodukter), och att arbeta i olika IT-system, inklusive ärendehanterings- och affärssystem har vi som krav. Du talar och skriver flytande på svenska och är trygg i att kommunicera på engelska (koncernspråk).
Vi erbjuder dig
Vi erbjuder dig en möjlighet att arbeta på ett företag som kryllar av drivna, målmedvetna och skarpa människor med stort engagemang. I feedback från anställda är det stoltheten över konceptet och den fina kamratskap mellan oss som ger högsta möjliga poäng. Vi tror på att locka fram superkrafterna i varje människa och arbetar hårt för att skapa en miljö där du kan blomstra och vara den bästa versionen av dig själv. Vår vision: En värld där snabbmat är motsatsen till skräpmat är en del av allt vi gör. Hos oss får du privat sjukvårdsförsäkring, generöst friskvårdsbidrag och modern teknisk utrustning.
Publiceringsdatum2025-02-10Så ansöker duLåter detta som din nästa utmaning? Då är du varmt välkommen med din ansökan via annonsen senast 10 mars 2025. Vid frågor kring tjänsten eller rekryteringsprocessen kontakta ansvarig rekryterare Martina Nordberg på telefon 073-624 77 24 eller på
martina.nordberg@recruitpartner.se.
Om Picadeli
Här kommer snabbfakta om Picadeli:
Ett snabbväxande globalt foodtech bolag som erbjuder ett helhetskoncept av hälsosam snabbmat.
Har världens säkraste, smartaste och mest digitaliserade salladsbar (som vi konstruerat och utvecklat själva).
På 10 år har vi vuxit till ett globalt bolag med cirka 2000 salladsbarer i Europa och USA.
Är en del av Greenfood group och tillsammans arbetar vi hårt för att minska vår klimatpåverkan.
Vi ställer höga krav på oss själva och vårt mål är att ta ännu fler marknadsandelar och förverkliga vår vision; en värld där snabbmat är motsatsen till skräpmat.
Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2025-03-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Picadeli AB (org.nr 556814-8067),
http://www.picadeli.com Arbetsplats Picadeli
Kontakt Martina Nordberg
martina.nordberg@recruitpartner.se Jobbnummer 9154157