Philips söker dansktalande orderadministratör
Hero AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Hero AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Philips
Philips har sitt huvudsäte i Nederländerna och är ett diversifierat företag inom hälsa och välbefinnande med fokus på att förbättra människors liv med hjälp av innovationer vid rätt tidpunkt. Philips är världsledande inom hälsovård, konsumentprodukter och belysning och integrerar teknik och design i människocentrerade lösningar som baseras på grundläggande kundinsikter och varumärkeslöftet om "sense and simplicity". Philips består av tre affärsområden; Lighting, Consumer Lifestyle och Healthcare. Country organisationen inom Norden levererar service inom finans/redovisning, HR, kommunikation och IT till alla tre affärsområden. Läs gärna mer om Philips på
www.philips.se.Publiceringsdatum2013-03-18Om tjänstenTill Philips Consumer Lifestyle söker vi nu en orderadministratör med stort internt och externt kundfokus. Du kommer att arbeta med orderregistrering, leveransuppföljning, prisuppdatering samt svara på frågor från Philips Consumer Lifestyles danska kunder. Tjänsten innebär ett nära samarbete med säljare samt med Supply funktionens övriga medarbetare.
Möjligheter
På Philips blir du en del av en resultatorienterad och dynamisk organisation med engagerade och drivna medarbetare. Din insats gör skillnad och värderas därefter och du kommer att få möjligheter till både professionell samt personlig utveckling.
KvalifikationerVi ser att du är en stark administratör med intresse för och erfarenhet av kundservice, administration och/eller logistik. Det är en fördel om du har erfarenhet från SAP R/3 eller motsvarande affärssystem. Du har mycket goda kunskaper i danska, svenska och engelska samt grundläggande kunskaper i MS Office, främst Excel.
För att passa in hos Philips krävs det att du är driven, flexibel och självgående samtidigt som du är en lagspelare med god samarbetsförmåga. Du är en kreativ problemlösare och du arbetar på ett organiserat och proaktivt sätt.
Arbetstider, omfattning och tillträde
Tjänsten är på heltid med tillträde omgående och sträcker sig till mars/april 2014. Urval och intervjuer sker kontinuerligt och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag. Du kommer till en början att vara anställd som konsult hos Hero och jobba på uppdrag för Philips. Vid god arbetsprestation finns stora möjligheter till rekrytering och anställning hos Philips.
Sök jobbet
Skicka in din ansökan genom att klicka på länken nedan.
http://www.hero.se/registrera.php?mtrpage=assignment&mtrid=310Har du frågor besvaras dessa av ansvarig rekryterare Viktoria Berg på 08-400 25 860 alt.
viktoria.berg@hero.seVi ser fram emot din ansökan!
Hero är ett bolag specialiserat på personaluthyrning och rekrytering inom kompetensområdena IT/Data, Ekonomi och Kontor/Kundservice. Du kan få arbete i olika omfattningar. Allt från extrajobb och deltid till heltid och direktrekryteringar till företag.
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2013-04-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökanAnsökan kan tyvärr inte göras via e-post.
KontaktViktoria Berg, Rekryterare 08-400 25 860
viktoria.berg@hero.seFöretagHERO AB
AdressHERO AB
BJÖRNNÄSVÄGEN 21
11419 STOCKHOLM
KontorsadressBJÖRNNÄSVÄGEN 21
STOCKHOLM
Jobbnummer 1496067
Observera att sista ansökningsdag har passerat.