Personaladministratör

Premier Service Sverige AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Premier Service Sverige AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Företagsinformation
Premier är ett bolag som har varit verksamt sedan 1993 och vår affärsidé har sedan starten varit att erbjuda våra kunder bästa möjliga service. Vår målsättning är att alltid försöka överträffa våra kunders och medarbetarnas förväntningar. Vi har sedan länge tillbaka erbjudit våra kunder flexibla rekryteringslösningar vilket gör våra kunder mer konkurrenskraftiga på deras respektive marknad. Premier specialiserar sig på att hitta och rekrytera rätt person till rätt tjänst. För att lyckas behöver vi förstå ditt företags verksamhet, kultur och värderingar. När du som kandidat söker en tjänst via oss kan du förvänta dig att processen hanteras professionellt med hög sekretess. Vi baserar naturligtvis vårt urval på den kompetens vår kund efterfrågar men vi ser det som lika viktigt att mjuka värden såsom värderingar med mera matchar med kundens värdegrund.

Tjänstebeskrivning
Vi söker för kunds räkning en ansvarsfull och driven personaladministratör för ett uppdrag som sträcker sig ca 9-12 månader, eventuellt till och med längre än så.
Företaget är beläget på Hisingen, i området runt Bäckebol. I tjänsten som personaladministratör arbetar du framför allt med att fördela och planera personalbehovet hos detta företag som arbetar inom lager och logistik och tillämpar 3-skiftsarbete.
Utöver löpande schemaläggning förekommer bland annat inledande arbete vid bemanning och rekryteringar, arbete med personalpolicys, arbetsrättsligt arbete etc.



Kvalifikationer
Det här är en roll för dig som vill arbeta brett med varierande uppgifter och ta stort ansvar och egna initiativ. Rollen kräver självständighet men du behöver samtidigt vara socialt säker med en god kommunikativ förmåga för att samarbetet ska fungera väl. Du kommer att arbeta med flera projekt och uppgifter på en gång, vilket kräver att du arbetar smart och strukturerat samt att du har en god förmåga att prioritera såväl som omprioritera för att snabbt kunna möte korta deadlines.

Det är meriterande om du har erfarenhet av schemaläggning, vi ser gärna att du har en bakgrund från rekrytering/bemanningsbranschen eller annan snabbrörlig bransch.

Krav
• Relevant eftergymnasial utbildning inom t.ex. HR, ekonomi, administration

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, mer än 6 månader

Publiceringsdatum
2017-10-12

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-11-05
Ange följande referens när du ansöker: 1535
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Mikael Aldén mikael.alden@premier.se

Företag
Premier Service Sverige AB

Adress
Premier Service Sverige AB
Torggatan 5
46134 Trollhättan

Kontorsadress
Torggatan 5

Jobbnummer
3746964

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Premier Service Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Premier Service Sverige AB: