Personal till vår fjällstation vintersäsongen 2018
Kvikkjokk Fjällstation AB / Receptionistjobb / Jokkmokk
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Jokkmokk,
Gällivare,
Arjeplog,
Älvsbyn,
Arvidsjaur eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Kvikkjokk Fjällstation AB i Jokkmokk,
Stockholm eller i
hela Sverige Serviceinriktat arbete under ca 6 veckor i mars - april 2018.
Vi är ett litet gäng som hjälps åt. Arbetsuppgifterna består av sysslorna på fjällstationen. Du kommer ha flera arbetsuppgifter men inte samtliga.
Uppgifterna som finns är reception, servering, städ, frukost, enklare köksarbete, disk, och fastighetsskötsel.
Du älskar att ge service! Är en noggrann och engagerad person som är van att ta stort ansvar. Du är lyhörd, flexibel och tycker om gästkontakt. Du har ett genuint intresse för kvalitet och service med "det lilla extra". Att du är stresstålig, flexibel och har en positiv attityd ser vi som en självklarhet. Du jobbar bra både självständigt och i team. Har du kunskaper i hotellsystem och erfarenhet från servicebranschen ser vi det som meriterande.
Vi förutsätter att du kan uttrycka dig väl i tal och skrift, både på svenska och engelska.
Kvikkjokk Fjällstationen är ett vandrarhem med 60 bäddar. Vi serverar frukost, lunch och middag, Vi har café, bar och en mindre butik.
Kvikkjokk är en liten by som ligger nära gränsen till Sarek och Padjelanta nationalparker. Kungsleden går genom byn. Det är 12 mil till Jokkmokk som är närmaste samhälle. Våra gäster söker naturupplevelser och ger sig gärna ut på längre eller kortare vandringar.
Varaktighet, arbetstid
Boende ingår. Kostavdrag görs de dagar man väljer att äta på anläggningen.
Publiceringsdatum2018-01-10ErsättningEnligt Kollektivavtal
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-01-26
KontaktHenrik Andersson
henrik@kvikkjokkfjallstation.seFöretagKVIKKJOKK FJÄLLSTATION AB
AdressKVIKKJOKK FJÄLLSTATION AB
LUNTMAKARGATAN 68
11351 STOCKHOLM
KontorsadressStorvägen 19
Jobbnummer 3894205
Observera att sista ansökningsdag har passerat.