Pedagogisk analytiker till Customer Success Team
Questback Sweden AB / Marknadsföringsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla marknadsföringsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Questback Sweden AB i Stockholm Questback är den marknadsledande leverantören inom webbaserade undersöknings/enkätverktyg i Skandinavien. Vi hjälper företag och organisationer att framgångsrikt arbeta med feedback från kunder och personal. Vårt enkätverktyg används av fler än 3.000 företag runt om i Europa. Totalt är vi fler än 130 medarbetare fördelat på 16 länder. Vi har under flera år fått utmärkelser såsom Gasellföretag, Superföretag, Deloitte Fast 50 och Deloitte Fast 500 för vår snabba tillväxt. I Sverige är vi ett trettiotal medarbetare på våra kontor i Stockholm, Göteborg och Malmö.
Till vårt kontor vid Hötorget i centrala Stockholm söker vi nu ytterligare en duktig medarbetare till vårt Customer Success Team (CST).
Du kommer att ingå i ett team som först och främst arbetar med kundrelationer i form av utbildningar, seminarier, workshops, kundvård, kvalitetssäkring och kundsupport. Vår uppgift är att se till att våra kunder är nöjda och vi är alltid inställda på att lösa problem med största möjliga service. Vi genomför både grund- och fortsättningsutbildningar i våra verktyg, samt kundanpassade utbildningar på plats hos kunden. Vi tillhandahåller också en tjänst för kvalitetssäkring av kundens undersökningar, där vi hjälper till med metod, användning av frågetyper, skalor, tekniska inställningar samt ger tips och rekommendationer för att hjälpa kunden att göra en så bra undersökning som möjligt. Vi erbjuder även analyser av insamlad data.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebär att anordna olika workshops runt om i Sverige, genomföra utbildningar samt ansvara för administrativa uppgifter i samband med dessa. Du kommer också att arbeta med kvalitetssäkring av kundernas undersökningar samt analyser av insamlat resultat.
Vi letar efter dig som har en god analytisk förmåga kombinerat med en pedagogisk läggning. Viktigt är att du är bekväm med att tala inför grupp, gärna i ett pedagogiskt sammanhang. Du bör också ha goda kunskaper i undersökningsmetodik och statistisk analys. För att passa i rollen bör du vara serviceinriktad, glad, positiv och noggrann. Du ska kunna uttrycka dig väl i både tal och skrift. Det är också viktigt att du har förståelse för hur IT-miljöer är uppbyggda samt att du har goda kunskaper i Excel.
Det är meriterande om du har säljerfarenhet.
Låter det intressant?
Skicka in din ansökan samt CV till
jobb@questback.seOm du har frågor kan du ringa till Mia Jedborn, ansvarig för Customer Success Team i Sverige, på telefon: 08-440 88 15
Tjänsten kommer att tillsättas så snart vi hittat rätt person. Besök oss gärna på:
www.easyresearch.se eller
www.questback.seVälkommen att börja jobba i vårt glada gäng!
Vänliga hälsningar
Questback Sweden AB
Publiceringsdatum2010-02-03KörkortskravB
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
Dagtid
ErsättningFast lön
• bonus
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2010-03-04
Heltid/Dagtid
Ange följande referens när du ansöker: QBCST10
Ansökan kan skickas till e-postadress:
jobb@questback.seKontaktMia Jedborn, 08-4408815
FöretagQuestback Sweden AB
AdressQuestback Sweden AB
DROTTNINGG 78
11136 STOCKHOLM
KontorsadressDROTTNINGG 78
STOCKHOLM
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-4408800
Jobbnummer 578928
Observera att sista ansökningsdag har passerat.