Payment Advisor till Klarna
Workshop International Sweden AB / Säljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Workshop International Sweden AB i Stockholm,
Järfälla,
Täby,
Sigtuna,
Uppsala eller i
hela Sverige WorkShop - The retail agency är Nordens största retailbyrå inom marknadsföring och försäljning. Vårt fokus är att skapa fysiska möten som bygger både konsumentupplevelse och lönsamhet. Vi är 250 anställda, omsätter 200 miljoner och har förmånen att få jobba med några av världens starkaste varumärken.
Nu letar vi på WorkShop efter en Payment Advisor till vår kund Klarna, en av Europas ledande betalningsleverantörer. Vi söker dig som har ett starkt intresse för kommunikation och som brinner för att skapa goda relationer. Kanske är du i slutet av skolterminen och söker ett sommarjobb?
Som Payment Advisor för Klarna är din uppgift att säkerställa och utveckla relationerna med fysiska butiker som använder Klarnas betalningstjänster. Du agerar som en Ambassadör för varumärket i Stockholm och du arbetar ständigt för att stärka varumärkespreferensen hos återförsäljarna genom att engagera och utbilda personalen i företagets betalningslösningar. Din arbetsplats varierar mellan olika butiker varje dag och från vecka till vecka. Du arbetar mot uppsatta mål och rapporterar enligt uppsatt rapporteringsrutin.
För att lyckas i rollen som Payment Advisor för Klarna har du en mycket god förmåga att bygga relationer och nätverk. Du är en driven och social person som trivs i en omväxlande arbetsmiljö med höga krav. Vidare är du kundfokuserad, utåtriktad och resultatorienterad.
Vi söker dig som:
* Har intresse inom ekonomi och finans.
* Meriterande om du tidigare har arbetat med ekonomi eller butik
* Kan arbeta obehindrat i MS Office och innehar B-körkort
* Är inspirerande och positiv
* Förmåga ett presentera information på ett strukturerat sätt.
* Är lyhörd och har en hög social kompetens
* Är proaktiv och lösningsorienterad
* Är högpresterande och överträffar kundens förväntningar
Publiceringsdatum2018-04-16Övrig information Anställning: Heltid, projektanställning under 3 månader, måndag-fredag
Arbetsort: Vi ser att du helst är bosatt i Stockholm med omnejd. I tjänsten ingår en förmånsbil.
Start: Mitten av maj
Vi håller intervjuer löpande så vänta inte med din ansökan. Sista ansökningsdag för tjänsten är måndagen den 30 april. Vi erbjuder dig ett roligt och fartfyllt arbete på ett inspirerande och växande företag. Varmt välkommen med din ansökan!
Läs mer om oss och vårt företag på
www.work-shop.com och följ oss gärna på sociala medier!
Facebook och LinkedIn: WorkShop The Retail Agency. Instagram: @workshopretail
Varaktighet, arbetstid
Deltid/ Ej specificerat
ErsättningEnligt avtal
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-04-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJennifer Timurtas, Talent Acquisition Manager & HR
jennifer.timurtas@work-shop.comFöretagWorkshop International Sweden AB
AdressWorkshop International Sweden AB
Grev Turegatan 19
11438 Stockholm
KontorsadressGrev Turegatan 19
Jobbnummer 4084613
Observera att sista ansökningsdag har passerat.