Partnerassistent till Brunswick Real Estate - Investment Banking
Ryska Posten Bemanning / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ryska Posten Bemanning i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Järfälla eller i
hela Sverige Ryska Posten Bemanning söker för Brunswick Real Estates räkning en partnerassistent. Tjänsten är på heltid och önskemålet är att du kan starta i slutet av april. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
Publiceringsdatum2017-12-21Om företagetBrunswick Real Estate är en marknadsledande rådgivare, långivare och investerare i Norden. Nu söker företaget en partnerassistent till deras Investment Banking team. Det är en partnerägd rådgivningsfirma inom fastighetstransaktioner och deras huvudkontor är beläget i toppmoderna lokaler i centrala Stockholm. Företaget har omkring 80 anställda varav ca 35 personer på rådgivningssidan i Sverige. Medelåldern på företaget är drygt 35 år.
Dina arbetsuppgifterSom partnerassistent kommer du med professionell support att avlasta partners med diverse arbetsuppgifter. Utöver detta kommer du även att planera och genomföra många av företagets evenemang. Du kommer att arbeta i en koordinerade och supportande roll med allt ifrån traditionella assistentuppgifter till arbetsuppgifter som kräver kreativa lösningar. Stor del av den information som du hanterar är konfidentiell och det är därav av stor vikt att denna hanteras korrekt och diskret. Du kommer arbeta tillsammans med en annan assistent och ni kommer tillsammans att stötta 8 partners. Detta är ett föräldravikariat på 15 månader men om det känns rätt för båda parter så finns det stor chans till en fast anställning i framtiden. Tjänsten är på heltid och du kommer att arbeta kontorstider måndag - fredag. Då arbetsbelastningen stundtals kan vara hög kan du i vissa fall behöva finnas tillgänglig utanför ordinarie arbetstid. Önskemålet är att du kan starta i slutet av april.
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att bli anställd av oss på Ryska Posten Bemanning och uthyrd till vår kund Brunswick Real Estate.
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
• Hantera och samordna kalendrar och möten
• Boka resor och hotell
• Vid behov ta fram underlag och information inför möten, resor och roadshows
• Planera, budgetera och genomföra events och mässor, bl.a.; kickoff, sommarfest, julfest samt deltagande vid mässor (MIPIM och Business Arena bland andra)
• Uppdatera kontakter och kundregister samt utskickslistor i CRM systemet
• Administrativa sysslor såsom; inbindningar av presentationer, utlägg- och kvittorapportering med mera.
Vem är du:
För att vara aktuell för tjänsten ser vi att du har arbetat som assistent i några år. Du är representativ och professionell i kombination med en positiv och utåtriktad attityd. Du har erfarenhet av att arbeta med internationella kontakter samt är en god kommunikatör som behärskar svenska och engelska flytande i både tal och skrift. Meriterande är om du har arbetat utomlands med engelska som koncernspråk. Vidare har du god IT-vana och är en van användare av Officepaketet.
Vi ser att du har en hög integritet och ett gott omdöme samtidigt som du är prestigelös och trygg i dig själv. Som medarbetare är du smidig, följsam och lyhörd samt en sann teamplayer - både i din partnergrupp och med övriga medarbetare. Du lever efter mottot att inget är omöjligt och du är en gedigen problemlösare som ofta ligger steget före. Du är driven och serviceinriktad och har förmågan att identifiera vad som behöver göras och van att fatta egna beslut. Du trivs att arbeta självständigt i ett stundtals högt tempo mot uppsatta deadlines och kan arbeta på ett systematiskt och sansat sätt för att nå resultat.
Övrig information:
Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen. Vi tar inte emot ansökningar via mail med har du specifika frågor om tjänsten besvaras dessa på
rekrytering@rpbemanning.seVaraktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-01-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagRyska Posten Bemanning
AdressRyska Posten Bemanning
Sandhamnsgatan 63 B
10253 Stockholm
KontorsadressSandhamnsgatan 63 B
Jobbnummer 3869999
Observera att sista ansökningsdag har passerat.