Orderkoordinator till internationellt bolag inom digitala tjänst

Perido AB / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Perido AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Huddinge, Järfälla eller i hela Sverige

Vi på Perido är på jakt efter en orderkoordinator till vår kund, ett internationellt företag som arbetar med digitala lösningar för välkända bolag över hela världen. Företaget håller till i nya och fräscha lokaler i centrala Stockholm.

Rollen som orderkoordinator innehåller mycket ansvar då du koordinerar leveransflöden kring digitala tjänster och produkter, både internt och externt. Du kommer att ta emot beställningar från företagskunder, koordinera leveransen, ha ansvar för orderkedjan samt föra dialog med kunderna över telefon och mail. Kontakten med kunderna sker till största del på engelska och vi tror därför att du är flytande i och bekväm med att jobba på det engelska språket.

Som person är du driven, ambitiös och noggrann. Då du hanterar hela leveransflödet trivs du i en självgående roll där du som är nyfiken får lära dig mer om de digitala tjänster kundföretaget erbjuder och vi ser det därför som en fördel om du har ett intresse för teknik.

Vi ser fram emot att läsa din ansökan!

Publiceringsdatum
2017-12-27

Kravprofil för detta jobb
• Gymnasial utbildning
• Erfarenhet av arbete inom service eller administration
• Goda kunskaper i MS Office
• Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift, även på engelska

Meriterande
• Intresse för teknik
• Eftergymnasial utbildning
• Erfarenhet av en teknisk roll

Tjänstens omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag tillsvidare. Tillträde enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Ansökan görs via vår hemsida. Vid första kontakten med ansvarig rekryterare hos oss får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.

Är du en driven och nyfiken person? Är du flytande i engelska och trivs i internationella miljöer med många kontaktytor? Låter det spännande att ansvara för leveransflödet för välkända internationella bolag? Då är det här tjänsten för dig!

Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn, som vuxit stadigt sedan starten 2003. Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Detta inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra konsulter - något som syns i hög konsultnöjdhet i interna undersökningar år efter år. Vi består idag av 90 medarbetare internt och över 700 konsulter på uppdrag över hela landet. Våra uppdrag finns inom många olika branscher på allt ifrån storbanker, multinationella IT-bolag, världsledande telecomföretag, hälsoorganisationer, statliga myndigheter och mindre privata företag. För att måna om en trygg och säker arbetsmiljö är vi anslutna till kollektivavtal. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl, du får svar vardagar inom 24 timmar. Ange tjänstens referensnummer 13001LF i ämnesraden.

Kontaktuppgifter för detta jobb
Frågor: fraga@perido.se
Hemsida: www.perido.se

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-01-21
Ange följande referens när du ansöker: 13001LF
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Perido AB

Adress
Perido AB
Katarinav 15, 8 tr
11645 STOCKHOLM

Kontorsadress
Katarinav 15, 8 tr

Jobbnummer
3875216

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Perido AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Perido AB: