Orderhanterare
Randstad AB Västerås / Kontorsjobb / Västerås
2012-03-26
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Orderhanterare" (publicerad 2012-08-03) ⬅️
Visa alla kontorsjobb i Västerås,
Hallstahammar,
Surahammar,
Eskilstuna,
Enköping eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Randstad AB Västerås i Västerås,
Hallstahammar,
Surahammar,
Eskilstuna,
Enköping eller i
hela Sverige Redo för drömjobbet? Få företag erbjuder lika stora möjligheter att utvecklas i arbetslivet som Randstad. Vi tillhör de företag i världen som har absolut längst erfarenhet av rekrytering och personaluthyrning. Som konsult på Randstad erbjuder vi dig möjligheten att på kort tid skaffa dig bred erfarenhet, chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du har en möjlighet att utveckla din kompetens. Vi ser våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och som konsult är du Randstads ambassadör och vårt ansikte utåt.
Söker du en arbetsplats som erbjuder en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät? Då kommer du trivas som konsult på Randstad.
Nu söker vi en Orderhanterare för uppdrag hos vår kund i Västerås. Uppdraget startar i mitten av april och sträcker sig över 6 månader med mycket goda chanser till förlängning.
Dina arbetsuppgifter
Du ingår i ett team där dina upgifter betår av att;
• Registrera reparations- och garantiorder
• Besvara kundernas frågor om leveranstid och tillgänglighet för order, reparationer och lagerfört material
• Upprätthålla god kundrelation, tar hand om kundernas krav, frågor och önskemål
• Medverka till att servicegrad på order styrs enligt fastställda mål
• Beställningar av reparationstjänster hos reparationsverkstad
• Upprätthålla informationsflödet mellan reparationsverkstad och kund
• Fakturera och utfärda kreditnotor
• Följa upp avvikelser på fakturor
Din Bakgrund
Vi söker dig som har minst ett par års erfarenhet av administrativt arbete med inriktning order. Du kommer förmodligen från industrin och du får gärna ha arbetat med elektronikdelar/enheter sedan tidigare. Vi tror att du har vana av att arbeta med globala relationer och du får gärna ha erfarenhet av globalt speditionsarbete. För att klara av rollen som Orderhandläggare hos vår kund bör du ha förmågan att arbeta analytiskt.
Du har mycket god datorvana och arbetar obehindrat i Office-paketet - telefon, fax och dator är dina främsta arbetsredskap.
Har du vana av att arbeta i SAP/R3 och OMS är det meriterande.
God svenska och engelska i tal och skrift är ett krav och har du dessutom kunskaper i tyska och franska är även det meriternade.
Dina egenskaper
Vi söker dig som är trygg och stabil i dig själv och trivs med att jobba i ett mindre team. Du har en positiv grundsyn, trivs med att hålla en hög nivå av kundservice och är van vid att hantera kunders önskmål, klagomål etc. För att klara av denna roll krävs att du har lätt för att lära dig nya system och rutiner, "kan hantera många bollar i luften" och är självgående.
Ledord för denna roll är noggranhet, flexibilitet och en hög servicenivå!
Vi erbjuder en varierande tjänst där du får ta mycket ansvar och en roll som kan förändras över tid - för rätt person finns det en långsiktighet på detta uppdrag!
Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta Mersiha Durakovic på tel 021-47024020
Vi ser fram emot din ansökan dock senast 2012-04-20 - vi arbetar med löpande urval.
Publiceringsdatum2012-03-26Arbetstider och omfattningHeltid/Visstid
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2012-04-20
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMersiha Durakovic, 0704317414
FöretagRandstad AB Västerås
AdressRandstad AB Västerås
Stora gatan 44a
72212 Västerås
Jobbnummer 1196744
Observera att sista ansökningsdag har passerat.