Orderhandläggare kunnig inom IT
Randstad AB Södertälje / Kontorsjobb / Södertälje
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Södertälje,
Salem,
Ekerö,
Nykvarn,
Botkyrka eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Randstad AB Södertälje i Södertälje,
Nykvarn,
Botkyrka,
Huddinge,
Gnesta eller i
hela Sverige Vi söker dig som vill arbeta på ett uppdrag i Södertälje på ett stort internationellt företag. Uppdraget ska starta så fort som möjligt och är inledningsvis tänkt att sträcka sig fram till
årsskiftet.
Arbetsuppgifter
Arbetet innehåller till stor del att ta emot ordrar och exekvera dem i olika beställningssystem. Man deltar i ett team på åtta personer som har varierande arbetsuppgifter. Ordrar kommer in via
mail och handläggarna använder sedan webben och ärendehanteringssystemet ARS för att ropa av ordrar. En del telefonsamtal kommer in till gruppen som till stor del handlar om frågor kring
beställningar. Samtalen kan också vara av rådande karaktär avseende hård- och mjukvara. Den mesta konversationen sker på svenska men engelska förekommer också.
Publiceringsdatum2008-10-16Utbildning och erfarenhetDet är nödvändigt att du har erfarenhet från liknande serviceroll och att du har kunskap inom hård- och mjukvara. Gott kunnande inom Officepaketet är också nödvändigt.
Dina personliga egenskaperSom person ska du vara engagerad, lyhörd, social och ha en god samarbetsförmåga.
Vi arbetar med löpande urval så skicka in din ansökan så fort som möjligt.
Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta Marielle Österholm på tel 08-693 94 71.
Vi ser fram emot din ansökan!
Arbetstider och omfattningHeltid
ErsättningTimlön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2008-11-15
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktMarielle Österholm, +46 8 693 94 71
FöretagRandstad AB Södertälje
AdressRandstad AB Södertälje
Box 17193
10462 Stockholm
Jobbnummer 333817
Observera att sista ansökningsdag har passerat.