Orderhandläggare / kundsupport till Telia Company
Bravura / Inköpar- och marknadsjobb / Malmö
2018-01-30
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Orderhandläggare / kundsupport till Telia Company" (publicerad 2018-03-20) ⬅️
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige Om Bravura:
Hos Bravura finns jobb både för dig med erfarenhet och för dig i början av karriären. Bravura hjälper företag över hela Sverige med bemanning och rekrytering inom tjänstemannaområdet. Vi särskiljer oss genom vårt stora engagemang och vår dedikation till att alltid hitta de smartaste lösningarna. Vi tror på att ständigt försöka förenkla och förbättra rekryteringsprocessen för alla parter genom att vara flexibla och snabba, men samtidigt erbjuda ett engagerat och personligt bemötande. På detta sätt kan vi garantera ett lyckat rekryteringsresultat för både företag och kandidat.
Publiceringsdatum2018-01-30FöretagetTjänsten är hos den största telekomoperatören, Telia Company. Här erbjuds du en arbetsplats som är en framtidsverksamhet och utvecklar spännande tjänster och funktioner till kunder.
Tjänsten är ett konsultuppdrag där du kommer vara anställd hos Bravura under 6 månader. Därefter kan det finnas möjlighet till förlängd konsultperiod eller att bli anställd av kundföretaget.
Dina arbetsuppgifterSom orderhandläggare på avdelningen för mobila tjänster kommer du att arbeta med reaktiva förfrågningar från både interna och externa aktörer. Avdelningen arbetar med B2B mot både slutkund och återförsäljare. Arbetsuppgifterna inkluderar att ta emot, granska och kvalitetssäkra de order som kommer in. Teamet du arbetar tillsammans med består av 20 personer som arbetar stenhårt med service och därför är det av stor vikt att du är serviceinriktad och ser till att vara tillgänglig för företagets kunder.
Kvalifikationer• Slutförd gymnasial utbildning
• Erfarenhet av service
• Tekniskt intresse
• Telefonvana
• God svenska och engelska i tal och skrift
Du kommer arbeta självständigt men sitter tillsammans med teamet, därför det är viktigt att du har god samarbetsförmåga. Tjänsten innebär ett helhetsansvar för organisationens kundärenden och därför behöver du arbeta på ett professionellt, effektivt och engagerat sätt enligt de rutiner som finns.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Malmö
Lön: enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:
info@bravura.se'>
info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: Orderadministration, order, orderhandläggning, kundservice, service, kundtjänst, heltid, teknik, Malmö
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-02-11
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAnders Romberg
anders.romberg@bravura.se 08-40024050
FöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 1280
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Jobbnummer 3931509
Observera att sista ansökningsdag har passerat.