Orderadministratör/växeltelefonist för uppdrag på heltid på Kung

KFX HR-partner Stockholm AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos KFX HR-partner Stockholm AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Huddinge eller i hela Sverige

Om tjänsten
Söker du en roll där dator och telefon är dina främsta redskap? Tycker du om kundkontakt och att arbeta administrativt? Läs vidare!

För konsultuppdrag på 6 månader söker vi en framåt och självgående person som vill arbeta i en tudelad roll där du 3-4 dagar i veckan arbetar med orderläggning och 1-2 dagar i veckan arbetar som växeltelefonist.

Om företaget
Vår kund sitter i fräscha lokaler på Kungsholmen. Arbetstiderna är 8.00 - 17.00 med en timmes lunch. Start för tjänsten är omgående.

Arbetsuppgifter
Som kundservicemedarbetare ingår du i ett team där ni alla har nära samarbete med varandra. Dina arbetsuppgifter innebär att ta emot ordrar från kunder som du administrerar i systemet Genesys och E1. Kunderna kommer från de olika nordiska länderna och du arbetar primärt mot den danska marknaden. Arbetet präglas av kundkontakt via telefon och mail samt administration vid ärendehanteringar.

1-2 dagar i veckan arbetar du i företagets växel och i växelsystemet Avaya.

Kvalifikationer
För att passa denna tjänst har du god erfarenhet av kundkontakt från exempelvis ett serviceyrke. Erfarenhet från kundtjänst/orderläggning är inget måste men det anses meriterande. Som person är du positiv och engagerad och du har en utpräglad servicekänsla. Du har god kommunikativ förmåga och trivs med att använda telefonen och dator som främsta redskap. Vidare är du stresstålig, ansvarsfull samt har ett stort driv för att lösa problem. Vi tror även att du är teknisk och med enkelhet kan sätta dig in i olika system och program.

För att vara kvalificerad för tjänsten har du mycket goda kunskaper i det svenska och engelska språket. Det är även meriterande om du har kunskap i det norska, danska eller finska språket.

Övrigt
KFX HR-partner är ett väletablerat bemanning- och rekryteringsföretag med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Sundsvall. Viktigast för oss är att våra medarbetare trivs och känner sig trygga i sin anställning. Som konsult hos KFX HR-partner erbjuds du alltid en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag och kollektivavtal. Det ser vi inte som en förmån, utan som en självklarhet!

Vi arbetar med löpande urval, vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Frågor? Vänligen kontakta ansvarig rekryterare Clara Backlund på 08-663 99 00.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, 3-6 månader

Publiceringsdatum
2018-04-09

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-05-01
Ange följande referens när du ansöker: 3183
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Clara Backlund clara.backlund@kfx.se

Företag
KFX HR-partner Stockholm AB

Adress
KFX HR-partner Stockholm AB
Sturegatan 38
11436 Stockholm

Kontorsadress
Sturegatan 38

Jobbnummer
4071724

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från KFX HR-partner Stockholm AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos KFX HR-partner Stockholm AB: