Orderadministratör/ Teknisk Support till Nordic InfuCare

Hero AB / Kundservicejobb / Stockholm
2022-03-11
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Orderadministratör/ Teknisk Support till Nordic InfuCare" (publicerad 2022-04-08) ⬅️


Visa alla kundservicejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Hero AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om bolaget

För vår kund NordicInfu Cares räkning ska vi nu tillsätta en teknisk supportmedarbetare.

Nordic Infucare grundades i Stockholm 2004 med målet att erbjuda specialiserad behandling i hemmiljö för patienter som lider av kroniska sjukdomar. NordicInfu Care AB är ett stort växande bolag som finns i hela Norden och omsätter över 1 miljard SEK. Bolaget har idag 120 anställda i de nordiska länderna. NordicInfu Care tillhandahåller medicinteknisk utrustning, läkemedel och tjänster som underlättar behandling med läkemedel i hemmiljö på den nordiska marknaden. De arbetar inom fyra områden, Diabetes, Parkinson, Immunologi och PAH. Läs gärna mer på hemsidan http://www.infucare.se/.

Publiceringsdatum
2022-03-11

Om tjänsten
Customer Experience söker nu efter en kombinerad roll som orderadministratör/teknisk support mot den svenska marknaden för ett tidsbegränsat uppdrag. I rollen som orderadministratör/teknisk support kommer du att vara ansvarig för orderflödet och även agera supporterande mot bolagets användare samt partners. Du kommer att ha breda kontaktytor både internt och externt gällande bolagets produkter och svara på eventuella frågor. Du kommer även att vara ansvarig för returer och reklamationer. I tjänsten kommer du även att supportera patienter och samarbetspartners som använder Nordicinfu Cares medicintekniska hjälpmedel inom diabetes. Ärenden tar du emot både genom telefon, mejl och webformulär.

Dina arbetsuppgifter kommer bland annat bestå av:

• Orderhantering.
• Ansvara för hela reklamationsflödet.
• Supportera användare och samarbetspartners gällande medicinskteknisk utrustning via mejl och telefon.

Möjligheter

Detta är en möjlighet för dig som trivs i en föränderlig miljö där du kan vara med och påverka. Vill du vara med och göra skillnad genom att hjälpa andra människor och vill utvecklas och utmanas tillsammans med trevliga kollegor är detta en chans du inte får missa!

Om dig

Vi ser att du tidigare arbetat i någon typ av servicefunktion och har telefonvana/datorvana. Du har tidigare arbetat i en administrativ roll och är strukturerad i ditt arbetssätt. Vidare har du även en god förmåga att guida dina kunder på ett pedagogiskt sätt. Du kommer att ha daglig kontakt med användare så din känsla för att göra det lilla extra är mycket viktig. Du är kommunikativ och mån om ett gott samarbete. Vidare tror vi att du är lösningsorienterad och ser positivt på de utmaningar du stöter på.

Kvalifikationer
För att trivas i rollen har du goda datakunskaper, det är en fördel om du har arbetet i Google Suite, Salesforce och Navision. Det är även viktigt att du är prestigelös, driven, lösningsorienterad och bidrar med din kompetens/erfarenhet och positiva energi till övriga i teamet. Du är en skicklig administratör som vet vikten av att vara noggrann och du gör allt med ansvarskänsla. Vi ser vidare att du är en ambitiös person som alltid vill göra ditt allra bästa, oavsett vad det gäller!

Erfarenhet från en servicefunktion med administrativa uppgifter och god telefonvana.

Har god systemvana.

Flytande svenska och engelska i tal samt skrift.

Vi ser det som mycket meriterande om du tidigare har erfarenhet i från Medtech branschen eller erfarenhet ifrån vården. Det är starkt meriterande om du har erfarenhet av typ 1 diabetes och om du talar flera nordiska språk.

Tillträde, omfattning och anställning

Uppdraget är på heltid med arbetstider måndag till fredag 08-17. Kontoret ligger i mycket ljusa och fräscha lokaler centralt i Alvik. Detta är ett tidsbegränsat uppdrag med start under maj och 12 månader fram över där du är anställd av Hero med våra goda anställningsvillkor samt förmåner.

Hur söker du?

Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen "ansök" längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Elida Rhodin på elida.rhodin@hero.se.

Vi ser fram emot att läsa din ansökan!

We are heart working"

Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-08-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Hero AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Hero AB (org.nr 556797-2533), http://www.hero.se

Arbetsplats
Hero

Kontakt
Elida Rhodin
elida.rhodin@hero.se

Jobbnummer
6428974

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Hero AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Hero AB: