Orderadministratör som vill ta lite extra ansvar sökes!

Framtiden AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Framtiden AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Är du en driven och hungrig person som söker en ny utmaning?

Publiceringsdatum
2015-01-27

Arbetsuppgifter
Du kommer i rollen som orderadministratör ha direktkontakt med partners gällande offerter och förlängningar av support och servicekontrakt. Du kommer jobba mycket med statistik och uppföljningar så detta bör du tycka är roligt och utmanande. Vi ser gärna att du utvecklar, strukturerar och förbättrar rutinerna kring dina arbetsuppgifter för på detta sätt skapa effektiva arbetsprocesser. En stor del av din roll kommer vara att analysera affärsdata för att utveckla service och support försäljningen.

Om företaget
Vår kund är en ledande leverantör inom området fiberoptik. I Sverige är de ca 300 anställda, men de finns även representerade i ett antal länder världen runt.

Profil
Vi ser att du är en driven och hungrig person som gillar att utvecklas och utveckla. Du har någon typ av erfarenhet av orderadministration och förstår orderhantering. Du brinner för service och gillar att ha mycket kundkontakt. Du är analytiskt lagd och älskar Excel och vad du kan göra med detta underbara program. Du pratar och skriver flytande svenska och engelska och kan börja jobba omgående. Det är mycket meriterande om du har en teknisk bakgrund eller ett tekniskt intresse så du snabbt kan sätta dig in i produkterna som vår kund jobbar med.

Om företaget
Som anställd på Framtiden kan du känna dig trygg. Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag och vår specialitet är Unga Talanger. Det innebär att vi hjälper våra kunder att hitta de bästa medarbetarna som fortfarande är i början av sin karriär. Just nu har vi hundratals lediga jobb.

Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter - hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden AB för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.

Anställningsvillkor
Start: Omgående
Omfattning: Måndag-fredag 8-17 med flextid
Ort: Stockholm

Urval sker löpande så sök redan idag för att inte missa denna chans!

Arbetstider och omfattning
Heltid tillsvidareanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-03-01
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 4991
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Stephanie Ekholm 0735168723 stephanie@framtiden.com

Företag
Framtiden AB

Adress
Framtiden AB
Warfvinges väg 29
11251 Stockholm

Kontorsadress
Warfvinges väg 29, Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2144586

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Framtiden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Framtiden AB: