Orderadministratör med kunskap i SAP
Bravura / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.
Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.
Publiceringsdatum2013-10-16FöretagetBravura söker omgående en kundtjänstmedarbetare till ett spännande företag söder om Stockholm. Detta är ett uppdrag som sträcker sig till och med 31 januari 2014. Vår kund är ett stort belysningsföretag och du kommer att ingå i deras kundservice-grupp om 7 personer.
Dina arbetsuppgifterI denna roll kommer du bland annat:
• Registrera order
• Leveransbevakning av order
• Ha mycket kundkontakt både per telefon och mail
• Uppdatera register
Kvalifikationer• Arbetat i SAP
• Erfarnhet av orderhantering
• Erfarenhet av kundservice eller support via telefon
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska
Dina personliga egenskaperSom person är du driven, glad och positiv. Du är serviceminded och har lätt för att arbeta i team.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Jordbro
Lön: Enligt överenskommelse
Kontakt: Bravura, tel. 08-40024050
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval av ansökningar.
Arbetstider och omfattningVikariat eller visstid
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2013-11-15
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktFrida Purbe
FöretagBravura
AdressBravura
Långholmsgatan 27
11733 Stockholm
Jobbnummer 1678670
Observera att sista ansökningsdag har passerat.