Orderadministratör / administratör / koordinering till Örebro

Bravura Sverige AB / Backofficejobb / Örebro
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla backofficejobb i Örebro, Kumla, Hallsberg, Nora, Lindesberg eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Örebro, Arboga, Karlskoga, Köping, Nacka eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2020-02-21

Företaget
Företaget är internationellt och verksamma inom tech- och konsultbranschen. Tjänsten är placerad i Örebro och teamet du skulle tillhöra utgörs av 6 personer.


Dina arbetsuppgifter
Som orderadministratör arbetar du med offerthantering, validering och godkännande av beställningar, från kunder såväl som interna medarbetare. Du ingår i det nordiska teamet med kollegor både Sverige och Norge och således sker mycket kontakt via teams, mail eller telefon. Du har tätt samarbete med företagets partners och leverantörer och validerar innehåll samt tar beslut om kategorisering av offertbeställningar i överenskomna forum. Du kommer även att ansvara för kvalitetskontroll och utskick av offerter till interna beställare samt följa upp leveransen enligt överenskomna KPI:er. Arbetet innebär också kontraktsläsning. Ditt ansvarsområde är Sverige och således är du kontaktpunkt i dessa frågor.


Kvalifikationer
• Ett par års erfarenhet av administrativt arbete där koordinering, service, support och kommunikation har haft stort fokus
• Grundläggande teknisk förståelse inom infrastruktur, server och nätverk
• Meriterande om du är ITIL Foundation-certifierad
• Du talar och skriver obehindrat på svenska och du har goda kunskaper i engelska

Vi tror att du som söker tjänsten är en person som trivs i en roll där du får ta ansvar för dina arbetsuppgifter. Du tar egna initiativ i ditt arbete och du anstränger dig för att leverera lösningar. Slutligen så trivs du i en social roll där du samarbetar och stöttar dina kollegor.

Övrig information:

Start: 1 april 2020
Plats: Örebro
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du specifika frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Orderadministration, order, administration, koordinering, service, support, offerter, ITIL, nätverk, IT, IT-processer, teknik, infrastruktur, kommunikation, heltid, Örebro, Eskilstuna

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-03-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bravura Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Jobbnummer
5111886

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: