Order- och kundservicemedarbetare med kunskap i danska
Witre / Inköpar- och marknadsjobb / Göteborg
2017-01-30
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Order- och kundservicemedarbetare med kunskap i danska" (publicerad 2017-02-13) ⬅️
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Witre i Göteborg,
Mölndal eller i
hela Sverige Witre Manutan är det kompletta företaget inom arbetsplatsutrustning för industri, lager och kontor. Witre Manutan finns i hela Norden och ingår i den europeiska koncernen Manutan, med fler än 200 000 produkter i sortimentet. Här hittar kunderna allt de behöver för att utrusta sin arbetsplats. Med marknadens bredaste utbud från ledande tillverkare. Våra kunder finns inom de flesta branscher, med tyngdpunkt på större tillverkande företag.
Är du en serviceinriktad person och van användare av affärssystem? Vill du ha ett arbete där dina datorkunskaper och språkkunskaper i danska språket kommer väl till användning? Då har vi på SW utmaningen för dig! Vår kund är ett globalt företag med Nordiskt huvudkontor i Göteborg och arbetar med kontor- och lagerinredning.
Tjänstebeskrivning
Du kommer i din tjänst att arbeta med att ta emot order via system, e-mail och e-proc. I din roll som ordermottagare arbetar du i ett trevligt och utvecklande team där stor vikt läggs på samarbete och att motivera varandra. Du kommer att hantera kontakten med beställande kunder och vårda relationen till dessa. Vidare innebär tjänsten som ordermottagare att följa upp frågor, hantera synpunkter, ta emot orders samt kundservicearbete. Då du kommer att kommunicera och arbeta både mot interna avdelningar och mot företagets kunder kommer din serviceförmåga komma väl till användning. Du kommer att arbeta i Navision.
Lämplig bakgrund
För att lyckas i rollen har du erfarenhet ifrån att arbeta med datorn som redskap och har tidigare erfarenhet ifrån liknande arbetsuppgifter. Du är en van användare av Officepaketet, främst Excel och har du vana av Navision är det meriterande. Du behärskar såväl svenska som engelska och danska i både tal och skrift.
Som person är du flexibel, effektiv och gillar utmaningar. Du är en engagerad person som trivs i en bred tjänst med ett högt tempo. Vidare är du kommunikativ, proaktiv och har en god strukturförmåga. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.
Viktig information
Ovanstående är ett konsultuppdrag med anställning hos SW. Tjänsten är med omgående start och beräknas pågå i 6 månader. För rätt person finns goda möjligheter till förlängning eller anställning hos kund. Anmäl ditt intresse för tjänsten snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Frida Johansson 031-333 54 81.
Konsult hos SW
Du drivs av att utvecklas och inspireras av nya utmaningar och miljöer. Du har en förmåga och känsla för att verka i olika verksamheter och grupper. Vi arbetar i nära samarbete med dig och är lyhörda för dina önskade utmaningar. Tillsammans med våra HR konsulter samt med våra framgångsrika kunder kan vi matcha rätt uppdrag för dig och stödja dig i din önskade karriär. Känner vi våra kunders behov och våra kandidaters kompetens kommer vi att lyckas. Vi frågar därför vet vi .
Varaktighet, arbetstid
Heltid måndag-fredag 8-17 Löpande
Publiceringsdatum2017-01-30Ersättning Enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-02-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktFrida Johansson +46 31 333 54 81
FöretagWitre
AdressWitre
Kungsgatan 48A
41115 Göteborg
KontorsadressKungsgatan 48A
Jobbnummer 3289974
Observera att sista ansökningsdag har passerat.