Order och inköpsassistent
Office Partner AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Office Partner AB i Stockholm,
Botkyrka,
Upplands Väsby,
Nynäshamn eller i
hela Sverige Office Partner arbetar sedan 1986 med bemanning och rekrytering. Med handplockad personal har vi genom åren haft ett personligt samarbete med stora och små företag. Bland våra kunder återfinns några av Sveriges ledande företag inom Telecom, Juridik, Läkemedel, Ekonomi, Transport, Bygg och IT.
Vi söker en person som ska ta emot order samt bistå med teknisk assistans till våra kunder samt sköta löpande inköp av material och legoarbeten. Vi ser helst sökande som har erfarenhet av ordermottagning och försäljning av tekniska produkter samt inköp.
Publiceringsdatum2008-01-17KvalifikationerVår kund har ett flertal utlänska kunder så därför vill vi att sökande ska kunna prata bra engelska. God datavana är ett krav, företaget arbetar idag i affärsystemet MOVEX.
Personliga kvalifikationer:
Du är en positiv person som trivs i en internationell miljö. Du är självgående och har en mycket hög servicekänsla. Du är ansvarstagande, initiativrik och klarar periodvis hög arbetsbelastning.
Anställningstyp/arbetstiderHeltid/Tillsvidare.
ErsättningFast lön enligt avtal.
Så ansöker duAnge följande referens när du ansöker: Ordermottagare omgånde
Vi tar emot ansökan via epost:
philip.saponja@officepartner.seFöretagOffice Partner AB
12932 HÄGERSTEN
Telefonnummer: 08-7440240
Faxnummer: 08-186867
E-postadress:
info@officepartner.seMer information på
http://www.officepartner.se Jobbnummer 101865
Observera att sista ansökningsdag har passerat.