Order och inköpsassistent

Office Partner AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Office Partner AB i Stockholm, Botkyrka, Upplands Väsby, Nynäshamn eller i hela Sverige

Office Partner arbetar sedan 1986 med bemanning och rekrytering. Med handplockad personal har vi genom åren haft ett personligt samarbete med stora och små företag. Bland våra kunder återfinns några av Sveriges ledande företag inom Telecom, Juridik, Läkemedel, Ekonomi, Transport, Bygg och IT.

Vi söker en person som ska ta emot order samt bistå med teknisk assistans till våra kunder samt sköta löpande inköp av material och legoarbeten. Vi ser helst sökande som har erfarenhet av ordermottagning och försäljning av tekniska produkter samt inköp.

Publiceringsdatum
2008-01-17

Kvalifikationer
Vår kund har ett flertal utlänska kunder så därför vill vi att sökande ska kunna prata bra engelska. God datavana är ett krav, företaget arbetar idag i affärsystemet MOVEX.

Personliga kvalifikationer:
Du är en positiv person som trivs i en internationell miljö. Du är självgående och har en mycket hög servicekänsla. Du är ansvarstagande, initiativrik och klarar periodvis hög arbetsbelastning.

Anställningstyp/arbetstider
Heltid/Tillsvidare.

Ersättning
Fast lön enligt avtal.

Så ansöker du
Ange följande referens när du ansöker: Ordermottagare omgånde
Vi tar emot ansökan via epost: philip.saponja@officepartner.se

Företag
Office Partner AB
12932 HÄGERSTEN
Telefonnummer: 08-7440240
Faxnummer: 08-186867
E-postadress: info@officepartner.se
Mer information på http://www.officepartner.se

Jobbnummer
101865

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Office Partner AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Office Partner AB: