Operativ IT-support till Assa Abloy
Adecco Sweden AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2023-02-14Om tjänstenVi söker efter en operativ IT-supporttekniker till Assa Abloy. Som ansvarig för IT-supporten kommer du att ha varierande arbetsuppgifter och interagera med allt från exekutiva beslutsfattare till receptionister. Du kommer att vara en del av en övergångsperiod mot Global Services och Digital Workplace där du kommer att jobba med Assa Abloys primära office-funktion i Stockholm. Du kommer dessutom och ha delat ansvar för deras sites i Malmö, Luxembourg och Krakow.
Detta är ett konsultuppdrag via Adecco på heltid med start omgående fram till 30/4-2023, med stor möjlighet till förlängning.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter
• Standardfunktioner på kontoret (konfigurering av datorer, mobiler, beställning av utrustning, hantering av mötesrum, skrivare, nätverk, sårbarhetsåtgärder etc.)
• Assistera med att strukturera, förnya och utveckla IT-support och Office IT-funktion för att möta användarnas behov
• Fortsatt uppdatering av relevanta operativsystem och stöd för standardprogram
• Se till att konferensrummen är välutrustade IT-mässigt och hjälpa till med potentiell framtidssäkring
• Stödja viktiga möten live för att säkerställa en smidig drift
• Hantera lagring och inventering för Office IT-funktionen för att se till att vi är välutrustade och redo att agera
• Stödja befintliga processer såsom onboarding / offboarding
Om dig
Vi söker dig som är självgående och har erfarenhet av operativ IT-support. Utöver det är det mycket viktigt att du är en serviceinriktad person med god kommunikationsförmåga. Du behöver självständigt kunna ta ansvar för processer och se till att användarna känner sig hörda och prioriterade.
Viktigt för tjänsten är
• Kompetens och kreativitet att snabbt och effektivt felsöka och lösa IT-relaterade problem
• Microsoft 365
• AD-hantering
• Flytande i tal och skrift på både engelska och svenska
• Intresse för att leverera service i alla aspekter av jobbet, socialt såväl som tekniskt
• Förmåga att vara självständig och slutföra uppgifter
• Förmåga att bygga och upprätthålla professionella relationer i en dynamisk organisation
• God omdömesförmåga och professionell etik
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Maja Nyström,
maja.nystrom@adecco.seHar du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via
info@adecco.seVälkommen med din ansökan!
Sökord: IT, IT support, Assa Abloy, IT-service, Kundsupport, Adecco, Stockholm
Ersättning Fast lön
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-02-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ref-40861".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Adecco Sweden AB (org.nr 556447-2677),
http://www.adecco.se/ Kontakt Business Manager
Maja Nystrom
Jobbnummer 7448493
Observera att sista ansökningsdag har passerat.