Operations Manager till Tofta Beach House

Novare Interim & Recruitment AB / Organisationsutvecklarjobb / Gotland
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla organisationsutvecklarjobb i Gotland, Västervik, Valdemarsvik, Oskarshamn, Borgholm eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Novare Interim & Recruitment AB i Gotland, Södertälje, Stockholm, Danderyd, Upplands Väsby eller i hela Sverige

Tofta Strand är en av Gotlands mest expansiva områden och har i decennier lockat besökare från hela Sverige att sola, bada & bo i en fantastisk miljö. Tofta erbjuder flera boendealternativ som studios, havsnära stugor & husvagnscamping på stranden. Förutom boende driver vi tre restauranger med varierande koncept & flera stora event genomförs under säsongen. De tre Padel-banorna & flertalet andra aktiviteter som träning & pool gör Tofta till den kompletta destinationen för såväl dagsbesökaren som veckobesökaren. Bakom intiativet finns starka investerare med och en agenda att skapa Nordens ledande Beach Resort.

Operations Manager till Tofta Beach House

Är du en engagerad och handlingskraftig person med stark kommersiell ådra? Trivs du i en variationsrik vardag med olika kontaktytor? Ta då chansen att bli Tofta Beach House nya Operations Manager! Du erbjuds en unik möjlighet att vara med på resan som bara börjat och sitta i framsätet för att stärka varumärket och starta upp Nordens främsta resort.

Om rollen

Som Operations Manager har du det övergripande ansvaret för driften av de tre verksamheterna, Tofta Beach House, Tofta Beach Club och Trattorian Tofta. Detta innebär bland annat ansvar för ekonomisk styrning, försäljning och utvärdering av resultat mot uppsatta mål. Vidare arbetar du för att driva utveckling av samarbeten och event, marknadsföring och säkerställa välfungerande rutiner. Du kommer arbeta såväl strategiskt som operativt för att utveckla verksamheterna.

En stor del av rollen innebär även att rekrytera, onboarda och inspirera rätt team för att tillsammans driva framgångsrika resultat. Du är huvudsakligt ansvarig för uppföljning av KPI:er och äger rapporteringen till ägarna.

Vem vi söker

För att lyckas i rollen behöver du vara en person som trivs i en utåtriktad roll med kundupplevelsen och affären i fokus. Du har ett utpräglat sinne för service och stimuleras av att driva saker framtåt och skapa den bästa atmosfären för såväl medarbetare som gäster. Du har med fördel erfarenhet från en liknande roll inom exempelvis restaurang eller hotell, och vi ser det som ett stort plus om du tidigare arbetat inom med förhandling mot leverantörer och samarbetspartners.

Vidare är du driven och har en positiv inställning till förändring, och har förmågan att se saker ur ett helhetsperspektiv. Du är även lösningsorienterad och en god kommunikatör som har lätt för att skapa, upprätthålla och utveckla relationer. En förutsättning för att trivas i rollen är att du tycker om att arbeta i en driftsorienterad miljö med högt tempo och uppskattar en blandning av strategiskt och operativt arbete.

Övrig information

Start: Enligt överenskommelse med hänsyn till uppsägningstid

Omfattning: Heltid

Låter det intressant?

Välkommen med din ansökan! För frågor, vänligen kontakta Sarah Arvidsson på sarah.arvidsson@novare.se. Notera att vi inte tar emot ansökningar via e-post i och med GDPR.

Ersättning
Månadslön - Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-01-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "novareinterimrecruitment1025".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Novare Interim & Recruitment AB (org.nr 556633-8017), https://novare.se/interim-and-recruitment/

Arbetsplats
Novare Interim & Recruitment

Jobbnummer
7274336

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Novare Interim & Recruitment AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Novare Interim & Recruitment AB: