Områdesansvarig till HomeMaid AB

Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Norrköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Norrköping, Söderköping, Finspång, Linköping, Katrineholm eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Norrköping, Söderköping, Finspång, Linköping, Katrineholm eller i hela Sverige

Vill du bidra till att skänka magi till kunders vardag? Vill du vara spindeln i nätet i en utmanande och flexibel roll? Nu söker vi en serviceorienterad områdesansvarig till HomeMaid i Norrköping!

Publiceringsdatum
2018-07-17

Om tjänsten
Som områdesansvarig fyller du en viktig funktion då du är HomeMaids ansikte utåt mot existerande och blivande kunder. Du är även ansvarig för samordning och utveckling av driften samt är engagerad chef för dina medarbetare. Dina ansvarsområden är:

• Säkra en effektiv och trygg daglig drift, omfattande bl.a. schemaläggning, tidsrapportering och prissättning.
• Leda, rekrytera och utbilda personalen.
• Etablera, underhålla och upprätthålla kundrelationer, genomföra kundbesök, kvalitetsmätningar och kvalitetsuppföljning.
• Merförsäljningsaktiviteter och marknadsbearbetning.
Du kommer också delta i utvecklingsprojekt för HomeMaids räkning i Norrköping, men också på annan ort. Du jobbar tätt tillsammans med regionchefen för Östergötland och de andra områdesansvariga.

Om dig
Vi söker dig som har lägst gymnasial utbildning på gymnasial nivå. Du har några års arbetslivserfarenhet från servicebranschen och tidigare arbetat resultatinriktat med kundnöjdhet. Vi ser också gärna att du har någon tidigare erfarenhet av schemaläggning och/eller personalansvar. Du behöver ha förståelse av ekonomiska samband och på ett resultatorienterat sätt analysera siffror för att driva och effektivisera verksamhetsförbättringar.

Vidare ser vi att du är kreativ, flexibel och driven. Du är en god lagspelare som samtidigt kan arbeta självständigt med hög integritet. För tjänsten krävs det att du har körkort B samt att du kan svenska flytande i tal och skrift.

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet

Om HomeMaid AB
HomeMaids affärsidé är att skänka lite magi till våra kunders vardag genom att avlasta dem bekymret att hinna med både hem, jobb och familj. Vi tar ansvar för våra kunders hem, verkar och agerar lokalt utifrån de förutsättningar som råder just på orten. Vi kan vår stad! HomeMaid finns idag representerat på 18 orter och vi erbjuder våra tjänster till privatpersoner, företag och kommuner. HomeMaid har en omsättning på ca 220 MSEK.

Läs mer på https://homemaid.se/

Om anställningen
Tjänsten som områdesansvarig är ett konsultuppdrag med tillsättning omgående. Till att börja med är uppdraget på sex månader, med möjlighet till förlängning. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden. För rätt person finns stora möjligheter att tjänsten övergår till en anställning direkt hos HomeMaid.

Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.

Om ansökan
Tjänsten har start omgående. Rekryteringsarbetet sker löpande. Vänligen bifoga CV och personligt brev och sök tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök".

1. Första steget i våra rekryteringsprocesser är ett personlighetstest (MAP) som skickas till din mail efter att rekryteraren har granskat din ansökan.
Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt.
2. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval.
3. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.

Vänligen notera att vi i vissa av våra processer använder vi även videointervjuer, fler tester och andra bedömningstekniker. Om det är aktuellt i just denna process kommer du att informeras om detta.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:

Exina Karmanik via 08 - 100 500.

Har du frågor angående registrering, var god kontakta Adeccos Kandidatsupport:
kandidatsupport@adecco.se alt. via tel: 08 - 598 980 10.

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Områdesansvarig, chef, ansvarig, personal, städ, Linköping, HomeMaid, HR, schema, planering, Adecco

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-07-31
Ange följande referens när du ansöker: ref-27035
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Exina Karmanik exina.karmanik@adecco.se

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Holmengatan 14
60232 NORRKÖPING

Kontorsadress
Holmengatan 14

Jobbnummer
4257075

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: