Office- & Ekonomiassistent Till Familjärt Bolag Inom Byggentrepr
Ryska Posten Bemanning / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ryska Posten Bemanning i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Järfälla eller i
hela Sverige Ryska Posten Bemanning söker för vår kunds räkning enoffice- och ekonomiassistentsom vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på heltid med omgående start.
Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
OM TJÄNSTEN
Vår kund är ett mindrefamiljärt bolag som är verksamt inom byggentreprenad och med kontor beläget söder om Stockholm i närhet till Globen.
Nu söker de en kontorsassistent medett stort intresse för ekonomiuppgifter.Arbetsuppgifterna innefattar sedvanliga kontorssysslor som reception, administration, office management men även en del ekonomisysslor.Tjänsten är på heltid och tillsvidare och du arbetar sedvanliga kontorstider.
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer bli anställd hos oss på Ryska Posten Bemanning och uthyrd till vår kund.
Publiceringsdatum2019-04-26Dina arbetsuppgifterI denna rollerkommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter inom kontorsservicesom exempelvis:
• Reception
• Administration
Utöver arbetsuppgifter inom kontorsservice kommer du även assistera ekonomiavdelningen med uppgifter likt dessa:
• Leverantörsreskontra
• Kundreskontra
• Fakturering
• Övriga administrativa uppgifter
VI SÖKER DIG SOM
• Har minst 1-2 års erfarenhet av liknande ekonomiuppgifter
• Har eftergymnasial utbildning inom ekonomi
• Kan tala och skriva svenska och engelska obehindrat
• Har kunskaper inom något ekonomisystem, meriterande med erfarenhet av Hogia & Centsoft
Som person är du social, prestigelös, ansvarstagande och noggrann. Du är positiv, hjälpsam och har förmågan att arbeta både i team och självständigt.
ÖVRIG INFORMATION
• Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
• Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på
rekrytering@rpbemanning.seVaraktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-10-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktOscar Almgren
oscar.almgren@rpbemanning.seFöretagRyska Posten Bemanning
AdressRyska Posten Bemanning
Sandhamnsgatan 63
11528 Stockholm
KontorsadressSandhamnsgatan 63, Stockholm
Jobbnummer 4753749
Observera att sista ansökningsdag har passerat.