Office- & Ekonomiassistent Till Familjärt Bolag Inom Byggentrepr

Ryska Posten Bemanning / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ryska Posten Bemanning i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Järfälla eller i hela Sverige

Ryska Posten Bemanning söker för vår kunds räkning enoffice- och ekonomiassistentsom vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på heltid med omgående start.

Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.

OM TJÄNSTEN

Vår kund är ett mindrefamiljärt bolag som är verksamt inom byggentreprenad och med kontor beläget söder om Stockholm i närhet till Globen.

Nu söker de en kontorsassistent medett stort intresse för ekonomiuppgifter.Arbetsuppgifterna innefattar sedvanliga kontorssysslor som reception, administration, office management men även en del ekonomisysslor.Tjänsten är på heltid och tillsvidare och du arbetar sedvanliga kontorstider.

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer bli anställd hos oss på Ryska Posten Bemanning och uthyrd till vår kund.

Publiceringsdatum
2019-04-26

Dina arbetsuppgifter
I denna rollerkommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter inom kontorsservicesom exempelvis:

• Reception
• Administration

Utöver arbetsuppgifter inom kontorsservice kommer du även assistera ekonomiavdelningen med uppgifter likt dessa:

• Leverantörsreskontra
• Kundreskontra
• Fakturering
• Övriga administrativa uppgifter

VI SÖKER DIG SOM

• Har minst 1-2 års erfarenhet av liknande ekonomiuppgifter
• Har eftergymnasial utbildning inom ekonomi
• Kan tala och skriva svenska och engelska obehindrat
• Har kunskaper inom något ekonomisystem, meriterande med erfarenhet av Hogia & Centsoft

Som person är du social, prestigelös, ansvarstagande och noggrann. Du är positiv, hjälpsam och har förmågan att arbeta både i team och självständigt.

ÖVRIG INFORMATION

• Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
• Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa pårekrytering@rpbemanning.se

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-10-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Oscar Almgren oscar.almgren@rpbemanning.se

Företag
Ryska Posten Bemanning

Adress
Ryska Posten Bemanning
Sandhamnsgatan 63
11528 Stockholm

Kontorsadress
Sandhamnsgatan 63, Stockholm

Jobbnummer
4753749

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ryska Posten Bemanning

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ryska Posten Bemanning: