Office Support på heltid till Cederquist

Ryska Posten Bemanning / Vaktmästarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla vaktmästarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ryska Posten Bemanning i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Järfälla eller i hela Sverige

Ryska Posten Bemanning söker för Cederquist räkning en serviceminded Office Support som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på heltid med start i mitten på juli. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.


OM TJÄNSTEN
Vill du arbeta på en modern topprankad affärsjuridisk advokatbyrå och är en självgående och social person så är detta chansen för dig! Med start i mitten på juli och tills vidare söker vi dig som vill arbeta heltid som Office Support. Vi söker dig som är den flexibla, sociala hjälten på kontoret och som alltid har ett leende på läpparna. Du drivs av att ha många bollar i luften och att bygga ett starkt varumärke tillsammans med dina passionerade kollegor. I rollen som Office Support kommer du arbeta självständigt men också med en del administrativa arbetsuppgifter där du även kommer ha en hel del leverantörskontakter.
Detta är en direktrekrytering till Cederquist där du kommer arbeta i moderna, ljusa lokaler centralt i Stockholm. Arbetstiderna är kontorstider måndag-fredag mellan kl. 09:00-17:30.

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss.

Arbetsuppgifter
Som Office Support kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter.

Du kommer till exempel att:

• Dagligen se över alla förråd. Fylla på med papper samt se till att samtliga maskiner fungerar

• Ansvar för kontorsförråden
• Serva kopiatorer, skrivare samt diverse hushållsmaskiner
• Underhåll av lokalen
• Diverse renhållning
• Ta emot och fördela leveranser
• Inventeringar och beställningar
• Leverantörskontakter
• Samordna arbeten med ex hyresvärd/leverantörer
• Omflyttningar/montering av möbler
• Skötsel av arkivet
• Service av företagscyklar
• Posthantering
• Övriga ärenden på stan
• Fakturahantering
• Supporta marknadsavdelningen inför event/arbetsmarknadsdagar

VI SÖKER DIG SOM

• Har erfarenhet från liknande roll
• Kan prata och skriva svenska och engelska obehindrat
• Har kunskaper i Officepaketet
• Är tekniskt lagd
• Är fysiskt stark (en del tyngre lyft ingår i arbetet)
• Är social och älskar att alltid ge det där "lilla extra"

Det är meriterande om du:

• Arbetat som vaktmästare/kontorsassistent tidigare



Som person är du prestigelös, har ett starkt driv, är serviceinriktad och är en social stjärna. Du är positiv, lättsam och har förmågan att arbeta självständigt och ta egna initiativ.

Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat

Publiceringsdatum
2017-05-26

Ersättning
Fast

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-06-26
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Ryska Posten Bemanning

Adress
Ryska Posten Bemanning
Sandhamnsgatan 63B
10253 Stockholm

Kontorsadress
Sandhamnsgatan 63B

Jobbnummer
3521716

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ryska Posten Bemanning

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ryska Posten Bemanning: