Office Manager till internationellt konsultbolag
KFX HR-partner Stockholm AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos KFX HR-partner Stockholm AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Huddinge eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2017-01-11Om tjänstenFör kunds räkning söker vi på KFX HR-partner nu en självständig och driven Office Manager för start omgående. Har du tidigare erfarenhet av service och ekonomirelaterad administration, samtidigt som du är en orädd och initativtagande person? Då kan detta vara rollen för dig!
Om företagetVår kund är ett av Sveriges ledande Managementkonsultföretag, med verksamhet i flera länder världen över. Du kommer att vara stationerad på Stockholmskontorets fina lokaler i centrala delen av stan.
Dina arbetsuppgifterRollen som Office Manager är bred och innefattar en stor del ekonomirelaterat arbete såväl som kontakt med HR. Du kommer bära ett stort ansvar för fakturafrågor och budgetprognoser för kontoret, samtidigt som du agerar länken i en del personalfrågor. Vidare kommer du att vara en drivande medarbetare när det kommer till kontorets lokaler och de projekt som man här väntas genomföra under våren. Dina ansvarsområden kommer innefatta bland annat:
• Leverantörkontakt och beställning
• Budgetarbete och forecast
• Säkerhetsansvar för Stockholmskontoret
• Delaktighet i onboardingprocessen av nyanställda samt avslut
• Super User i Oraclebaserat system
• Övergripande ansvar som rör kontoret så som koordinering av passérkort och postfack
Utöver detta kommer rollen att innefatta en hel del ad hoc uppgifter samt en tät dialog med såväl HR som IT. Du kommer bygga upp ett stort kontaktnätverk internt, där kommunikation sker med medarbetare i andra länder.
KvalifikationerDetta är en tjänst för dig med erfarenhet av en liknande roll, fördelaktigen med visst ekonomirelaterat arbete. Vi ser att du har arbetat med service tidigare och att du enkelt tar dig an nya administrativa arbetsuppgifter. Då du förväntas axla ansvar som super user i det interna systemet är det viktigt att du bär med dig viss systemkännedom och har lätt för att lära nytt. Har du viss erfarenhet av HR-arbete kan detta vara meriterande.
Som person är du initiativtagande och uppmärksam på vad som behöver göras. Du är inte rädd för att ta dig an nya ansvarsområden och inte heller den som tvekar att ta kontakt med nya människor. Struktur och nogrannhet, samt förmåga att prioritera och hitta lösningar, är egenskaper vi värdesätter i denna roll. Då du kommer att arbetat självständigt är det givetvis också viktigt att du trivs med detta, samtidigt som du uppskattar och motiveras av relationer. För denna tjänst är mycket god engelska ett krav, i tal och skrift.
Övrig informationDetta är ett konsultuppdrag och du kommer därför att bli anställd av KFX HR-partner och arbeta hos vår kund. Stardatum är omgående och uppdraget förväntas pågå till september, med chans till förlängning. Tveka inte att skicka in din ansökan redan idag, då tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Vid eventuella frågor, vänligen kontakta ansvarig rekryterare Linnea Hägg.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-02-12
Ange följande referens när du ansöker: 2563
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktLinnea Hägg
linnea.hagg@kfx.seFöretagKFX HR-partner Stockholm AB
AdressKFX HR-partner Stockholm AB
Sturegatan 38
11436 Stockholm
KontorsadressSturegatan 38, Stockholm
Jobbnummer 3255094
Observera att sista ansökningsdag har passerat.