Office Manager till IBX Platform/Capgemini
Hero AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Hero AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige About Capgemini Procurement Services
Capgemini, one of the world's foremost providers of consulting, technology and outsourcing services, has recently launched "Procurement as a Service". This service concept seamlessly integrates IBX On-demand procurement tools, strategic and operational outsourcing services and consulting.
The IBX On-demand Platform represents a complete set of software tools for the procurement organization, like IBX eProcurement and IBX eSourcing, all delivered on-demand. With this solution suite Capgemini Procurement Services provide clients inroads into leading practices in the industry and drives year over year savings directly to the bottom line.
With around 120,000 people in 40 countries, Capgemini reported in 2011 global revenues of EUR 9.7 billion.
More information is available at:
www.capgemini.com/Procurementwww.ibxplatform.comPubliceringsdatum2012-06-07Om tjänstenIBX Platform söker nu en person som dels kommer att fungera som Office Manager, dels som koordinator av den kontorsflytt som företaget genomgår under början av 2013. Rollen som Office Manager är mycket varierande och du kommer att ansvara för lokalerna i stort, allmänna kontorsgöromål, reception, konferens, telefoni, administration, planering av events etc. Som flyttkoordinator kommer du att arbeta nära en ansvarig projektledare och vara drivande i allt som har med flytten att göra.
Möjligheter
IBX inom Capgemini koncernen, erbjuder en dynamisk organisation med trevliga och drivna människor samt stora utvecklingsmöjligheter. Variationen i rollen innebär att ingen dag är den andra lik och du kommer att få stor frihet under ansvar.
KvalifikationerVi ser att du har tidigare erfarenhet från funktioner inom back-office, service och administration. Du är flytande i svenska samt i koncernspråket engelska och du har god kunskap i Officepaketet. Övriga språkkunskaper är meriterande.
Dina personliga egenskaperVi lägger mycket stor vikt vid dina personliga egenskaper. Du är en glad och positiv person som har en utpräglad känsla för service och samarbete. Arbetets natur kräver även att du kan arbeta självständigt samt att du är strukturerad och stresstålig.
Arbetstider, omfattning och tillträde
Tjänsten är ett vikariat på heltid med start senast 2012-08-01 och sträcker sig minst ett år framåt. För rätt person finns goda möjligheter till förlängning och en fortsatt karriär hos IBX Platform/Capgemini. Du kommer till en början att vara anställd hos Hero och arbeta på uppdrag för IBX Platform/Capgemini.
Sök jobbet
Skicka in din ansökan genom att klicka på länken nedan.
http://www.hero.se/registrera.php?mtrpage=assignment&mtrid=221Har du frågor besvaras dessa av ansvarig rekryterare Viktoria Berg på telefon 08 400 25 860 alt
viktoria.berg@hero.se .
Vi ser fram emot din ansökan!
Hero är ett bolag specialiserat på personaluthyrning och rekrytering inom kompetensområdena IT/Data, Ekonomi och Kontor/Kundservice. Du kan få arbete i olika omfattningar. Allt från extrajobb och deltid till heltid och direktrekryteringar till företag.
Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2012-07-07
Klicka på denna länk för att göra din ansökanAnsökan kan tyvärr inte göras via e-post.
KontaktViktoria Berg, Rekryterare, 08-400 25 860,
viktoria.berg@hero.seFöretagHERO AB
AdressHERO AB
BJÖRNNÄSVÄGEN 21
11419 STOCKHOLM
KontorsadressBJÖRNNÄSVÄGEN 21
STOCKHOLM
Jobbnummer 1265543
Observera att sista ansökningsdag har passerat.