Office Manager till Humans since 1982
Rp Rekrytering Bemanning AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Rp Rekrytering Bemanning AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige SNABBFAKTA:
Omfattning: Heltid
Arbetstider: Kontorstider måndag - fredag
Ort: Stockholm
Startdatum: Omgående
Anställningsform: Direktrekrytering
DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS:
Humans since 1982 är en internationell konst- och designstudio som engagerar sig bortom traditionella definitioner av konst, design och teknik.
Företaget grundades i Sverige 2009 och skapar exklusiva föremål baserade på tillgängliga koncept med syfte att göra det möjligt för människor att reflektera över vardagen. Kunderna är både privata och offentliga samlare som finns världen över.
Kontoret är beläget i Stockholm nära Globen. Inom företaget finns kreativa verkstäder, produktionslokaler, kontorslokaler och showroom, allt under samma tak. På företaget arbetar det ett team på 13 personer som du kommer att få chansen att assistera.
DIN ROLL:
Humans since 1982 är i en tillväxtfas och det här är en ny tjänst på företaget. Det innebär att du kommer att få möjligheten att vara med och påverka och bygga upp din egen roll från grunden. Du kommer att få ett stort ansvar och mycket frihet. Eftersom företaget expanderar så kommer även din tjänst att vara föränderlig och det kommer att finnas stora utvecklingsmöjligheter i rollen. Du kommer att ha en varierad tjänst där du ansvarar för den dagliga driften av kontoret, företagets administration, arbetsmiljön, företagskulturen och stöttar alla medarbetare.
Som Office Manager kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter som exempelvis:
Se till att den dagliga driften av kontoret fungerar
Ansvara för att bygga upp och sätta struktur för företagets administration
Stötta ledningsgruppen med exempelvis möten och protokoll
Beställningar av exempelvis kontorsmaterial, kaffe och frukt
Förbereda inför möten, konferenser och event
Kontakt med leverantörer, felanmälningar och avtalshantering
Se till att det är snyggt och rent på kontoret
Se till att tekniken på kontoret fungerar
Ansvara för arbetsmiljön
Posthantering, fakturahantering och kvittoredovisning
Kontakt med redovisningsföretaget
Löneadministration och ekonomiska rapporter
Ta emot besökare
Hjälpa till med onboarding och offboarding av medarbetare
Stötta medarbetare med olika administrativa uppgifter
VEM ÄR DU?
Som person är du social, serviceinriktad och omhändertagande. För att lyckas i rollen så krävs det att du är självgående, initiativtagande och lösningsorienterad. Du är även organiserad och har förmågan att prioritera ditt arbete. Vidare så är du prestigelös och ett öga för detaljer. För att trivas i rollen så krävs det att du är flexibel och har lätt för att omprioritera ditt arbete då saker kan ändras snabb då det är en föränderlig och entreprenöriell miljö.
Du har minst 1 års erfarenhet av en liknande roll
Du kan uttrycka dig mycket väl i både svenska och engelska i både tal och skrift (Koncenspråket är Engelska)
Du har erfarenhet av administration och grundläggande ekonomiuppgifter
Du är systemvan och har goda kunskaper i Microsoft Office (främst Excel)
Du har ett intresse för design och konst och trivs att arbeta i en kreativ miljö
Det är meriterande om du har erfarenhet av Google Workspace, Jira, Trello, Slack och Tettra
Det är meriterande om du har utbildning inom ekonomi, administration eller HR
ÖVRIG INFORMATION
• Den här rekryteringsprocessen hanteras av Bara Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Detta är en direktrekrytering och du kommer bli anställd direkt hos vår kund.
• Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
• Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på
rekrytering@rpbemanning.seOM BARA POSTEN BEMANNING
Bara Posten Bemanning erbjuder bemanning- och rekryteringslösningar med fokus på kontorsnära tjänster såsom reception, kontorsservice, administration samt tjänster inom ekonomiområdet. Bara Posten Bemanning riktar sig till företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
Publiceringsdatum2022-07-04ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-08-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagRp Rekrytering Bemanning AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Rp Rekrytering Bemanning AB (org.nr 556928-6429),
http://www.ryskapostenbemanning.se Arbetsplats Bara Posten Bemanning
Kontakt Marlen Plånborg
marlen.planborg@rpbemanning.se Jobbnummer 6796504
Observera att sista ansökningsdag har passerat.