Office Manager till Humans since 1982

Rp Rekrytering Bemanning AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Rp Rekrytering Bemanning AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

SNABBFAKTA:

Omfattning: Heltid
Arbetstider: Kontorstider måndag - fredag
Ort: Stockholm
Startdatum: Omgående
Anställningsform: Direktrekrytering

DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS:

Humans since 1982 är en internationell konst- och designstudio som engagerar sig bortom traditionella definitioner av konst, design och teknik.
Företaget grundades i Sverige 2009 och skapar exklusiva föremål baserade på tillgängliga koncept med syfte att göra det möjligt för människor att reflektera över vardagen. Kunderna är både privata och offentliga samlare som finns världen över.
Kontoret är beläget i Stockholm nära Globen. Inom företaget finns kreativa verkstäder, produktionslokaler, kontorslokaler och showroom, allt under samma tak. På företaget arbetar det ett team på 13 personer som du kommer att få chansen att assistera.

DIN ROLL:

Humans since 1982 är i en tillväxtfas och det här är en ny tjänst på företaget. Det innebär att du kommer att få möjligheten att vara med och påverka och bygga upp din egen roll från grunden. Du kommer att få ett stort ansvar och mycket frihet. Eftersom företaget expanderar så kommer även din tjänst att vara föränderlig och det kommer att finnas stora utvecklingsmöjligheter i rollen. Du kommer att ha en varierad tjänst där du ansvarar för den dagliga driften av kontoret, företagets administration, arbetsmiljön, företagskulturen och stöttar alla medarbetare.

Som Office Manager kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter som exempelvis:

Se till att den dagliga driften av kontoret fungerar

Ansvara för att bygga upp och sätta struktur för företagets administration

Stötta ledningsgruppen med exempelvis möten och protokoll

Beställningar av exempelvis kontorsmaterial, kaffe och frukt

Förbereda inför möten, konferenser och event

Kontakt med leverantörer, felanmälningar och avtalshantering

Se till att det är snyggt och rent på kontoret

Se till att tekniken på kontoret fungerar

Ansvara för arbetsmiljön

Posthantering, fakturahantering och kvittoredovisning

Kontakt med redovisningsföretaget

Löneadministration och ekonomiska rapporter

Ta emot besökare

Hjälpa till med onboarding och offboarding av medarbetare

Stötta medarbetare med olika administrativa uppgifter

VEM ÄR DU?

Som person är du social, serviceinriktad och omhändertagande. För att lyckas i rollen så krävs det att du är självgående, initiativtagande och lösningsorienterad. Du är även organiserad och har förmågan att prioritera ditt arbete. Vidare så är du prestigelös och ett öga för detaljer. För att trivas i rollen så krävs det att du är flexibel och har lätt för att omprioritera ditt arbete då saker kan ändras snabb då det är en föränderlig och entreprenöriell miljö.

Du har minst 1 års erfarenhet av en liknande roll

Du kan uttrycka dig mycket väl i både svenska och engelska i både tal och skrift (Koncenspråket är Engelska)

Du har erfarenhet av administration och grundläggande ekonomiuppgifter

Du är systemvan och har goda kunskaper i Microsoft Office (främst Excel)

Du har ett intresse för design och konst och trivs att arbeta i en kreativ miljö

Det är meriterande om du har erfarenhet av Google Workspace, Jira, Trello, Slack och Tettra

Det är meriterande om du har utbildning inom ekonomi, administration eller HR

ÖVRIG INFORMATION

• Den här rekryteringsprocessen hanteras av Bara Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Detta är en direktrekrytering och du kommer bli anställd direkt hos vår kund.

• Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.

• Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se

OM BARA POSTEN BEMANNING

Bara Posten Bemanning erbjuder bemanning- och rekryteringslösningar med fokus på kontorsnära tjänster såsom reception, kontorsservice, administration samt tjänster inom ekonomiområdet. Bara Posten Bemanning riktar sig till företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Publiceringsdatum
2022-07-04

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-08-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Rp Rekrytering Bemanning AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Rp Rekrytering Bemanning AB (org.nr 556928-6429), http://www.ryskapostenbemanning.se

Arbetsplats
Bara Posten Bemanning

Kontakt
Marlen Plånborg
marlen.planborg@rpbemanning.se

Jobbnummer
6796504

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Rp Rekrytering Bemanning AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Rp Rekrytering Bemanning AB: