Office manager och ekonomiassistent till Effekt SPU

Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Har du gymnasieutbildning i ekonomi och erfarenhet av service? Vi på Adecco söker nu en prestigelös ekonomiassistent till SaaS-bolaget Effekt!

Publiceringsdatum
2023-04-05

Om tjänsten
Som Office Manager och ekonomiassistent ansvarar du för den dagliga driften av kontoret och ingen dag är den andra lik. Du arbetar ca 50% med företagets och koncernens ekonomi och 50% som office manager, då du aktivt arbetar för högsta möjliga trivsel för medarbetare, kunder och leverantörer. Du utgår från kontoret i Kista Science Tower och rapporterar till ekonomiansvarig och VD.

Dina arbetsuppgifter varierar dagligen, men består huvudsakligen av att:

• Leverantörs- och kundreskontra
• Löner
• Assistera vid månads- och årsbokslut
• Stötta VD och medarbetare med löpande administration
• Bokning av möten, resor etc.
• Förbereda mötesrum för interna och externa möten
• Planera och genomföra sociala aktiviteter för kontoret
• Hålla kök och kontorsutrymmen representativa
• Hålla kontakten med leverantörer och hyresvärd
• Ad hoc-uppgifter i samarbete med VD och medarbetare

Tjänsten är ett konsultuppdrag via Adecco med start omgående. Uppdraget är inledningsvis 3 månader långt och därefter finns möjlighet till en permanent position hos bolaget.

Om dig
Vi söker dig som har gymnasieutbildning inom ekonomi eller erfarenhet av lättare ekonomiarbete, samt erfarenhet av liknande roller inom kontor, administration eller servicebranschen. Du har mycket goda kunskaper i MS Office och har lätt för att sätta dig in i nya IT-system. Du talar och skriver flytande svenska och engelska.

Som person har du extremt hög integritet, är strukturerad, ordningssam och har öga för detaljer. För att trivas i denna roll är det viktigt att du är intresserad av ekonomi, och att du är prestigelös, flexibel och serviceminded.

Viktigt för tjänsten är
• Grundläggande ekonomikunskaper och ett stort ekonomiintresse
• Erfarenhet från en liknande roller inom kontor, administration eller service
• Är serviceinriktad och gillar att utföra praktiska arbetsuppgifter
• Trivs i en dynamisk miljö med varierade arbetsuppgifter
• Har ett strukturerat och proaktivt förhållningssätt
• Är en positiv, utåtriktad och social person
• Är en väldigt van användare av MS Office-paketet, inklusive MS Outlook och PowerPoint, och har lätt för att sätta dig in i nya IT-system
• Mycket goda kunskaper i både svenska och engelska i tal och skrift

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Kontaktuppgifter för detta jobb
Har du frågor gällande rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare via emma.berglund@adecco.se

Om du har frågor om registrering, vänligen kontakta info@adecco.se

Sökord
SaaS, Adecco, Stockholm, Kista, reception, kontorsassistent, kontorsansvarig, receptionist, administratör, service, office manager, office coordinator, office assistant, ekonomi, ekonomiassistent, financial assistant, finance, junior accountant

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-04-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ref-41562".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Adecco Sweden AB (org.nr 556447-2677), http://www.adecco.se/

Kontakt
Business Manager
Emma Berglund

Jobbnummer
7630488

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: