Office manager och ekonomiassistent till Effekt SPU
Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Har du gymnasieutbildning i ekonomi och erfarenhet av service? Vi på Adecco söker nu en prestigelös ekonomiassistent till SaaS-bolaget Effekt!
Publiceringsdatum2023-04-05Om tjänstenSom Office Manager och ekonomiassistent ansvarar du för den dagliga driften av kontoret och ingen dag är den andra lik. Du arbetar ca 50% med företagets och koncernens ekonomi och 50% som office manager, då du aktivt arbetar för högsta möjliga trivsel för medarbetare, kunder och leverantörer. Du utgår från kontoret i Kista Science Tower och rapporterar till ekonomiansvarig och VD.
Dina arbetsuppgifter varierar dagligen, men består huvudsakligen av att:
• Leverantörs- och kundreskontra
• Löner
• Assistera vid månads- och årsbokslut
• Stötta VD och medarbetare med löpande administration
• Bokning av möten, resor etc.
• Förbereda mötesrum för interna och externa möten
• Planera och genomföra sociala aktiviteter för kontoret
• Hålla kök och kontorsutrymmen representativa
• Hålla kontakten med leverantörer och hyresvärd
• Ad hoc-uppgifter i samarbete med VD och medarbetare
Tjänsten är ett konsultuppdrag via Adecco med start omgående. Uppdraget är inledningsvis 3 månader långt och därefter finns möjlighet till en permanent position hos bolaget.
Om dig
Vi söker dig som har gymnasieutbildning inom ekonomi eller erfarenhet av lättare ekonomiarbete, samt erfarenhet av liknande roller inom kontor, administration eller servicebranschen. Du har mycket goda kunskaper i MS Office och har lätt för att sätta dig in i nya IT-system. Du talar och skriver flytande svenska och engelska.
Som person har du extremt hög integritet, är strukturerad, ordningssam och har öga för detaljer. För att trivas i denna roll är det viktigt att du är intresserad av ekonomi, och att du är prestigelös, flexibel och serviceminded.
Viktigt för tjänsten är
• Grundläggande ekonomikunskaper och ett stort ekonomiintresse
• Erfarenhet från en liknande roller inom kontor, administration eller service
• Är serviceinriktad och gillar att utföra praktiska arbetsuppgifter
• Trivs i en dynamisk miljö med varierade arbetsuppgifter
• Har ett strukturerat och proaktivt förhållningssätt
• Är en positiv, utåtriktad och social person
• Är en väldigt van användare av MS Office-paketet, inklusive MS Outlook och PowerPoint, och har lätt för att sätta dig in i nya IT-system
• Mycket goda kunskaper i både svenska och engelska i tal och skrift
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.
Kontaktuppgifter för detta jobbHar du frågor gällande rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare via
emma.berglund@adecco.seOm du har frågor om registrering, vänligen kontakta
info@adecco.seSökord
SaaS, Adecco, Stockholm, Kista, reception, kontorsassistent, kontorsansvarig, receptionist, administratör, service, office manager, office coordinator, office assistant, ekonomi, ekonomiassistent, financial assistant, finance, junior accountant
Ersättning Fast lön
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-04-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ref-41562".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Adecco Sweden AB (org.nr 556447-2677),
http://www.adecco.se/ Kontakt Business Manager
Emma Berglund
Jobbnummer 7630488
Observera att sista ansökningsdag har passerat.