Office Manager med ekonomiansvar sökes!

Perido AB / Backofficejobb / Norrtälje
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla backofficejobb i Norrtälje, Vallentuna, Vaxholm, Täby, Värmdö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Perido AB i Norrtälje, Vallentuna, Täby, Värmdö, Österåker eller i hela Sverige

Om du är en ambitiös och ansvarsfull individ med passion för både administrativa och ekonomiska uppgifter, är detta en fantastisk möjlighet att ta dig an en nyckelroll. Läs gärna vidare!

Publiceringsdatum
2024-02-12

Om tjänsten
Vi på Perido söker nu en Office Manager som även kommer att ha ekonomiansvar till vår kund. Företaget man kommer arbeta hos är en del av Instalca-koncernen. Tjänsten är placerad i Norrtälje.

Arbetsuppgifter
I den här tjänsten är du ansvarig för att säkerställa en smidig drift av företagets kontor samtidigt som du hanterar och övervakar olika ekonomiska aspekter av verksamheten. Arbetsuppgifterna kommer att kretsa kring:
Övergripande ansvar för kontorets dagliga drift och administration
Hantering av ekonomiska processer såsom bokföring, fakturering och inköp
Upprättande och genomförande av budgetar samt ekonomisk rapportering
Samarbeta med ledningen för att utveckla och implementera effektiva ekonomiska strategier
Administration av löner och förmåner samt personalrelaterade frågor
Ansvar för att säkerställa efterlevnad av ekonomiska lagar och bestämmelser
Hantering av leverantörsrelationer och upphandlingar
Övervakning av företagets ekonomiska hälsa och identifiera eventuella områden för förbättring

Kvalifikationer:
Tidigare erfarenhet av liknande roller, med fokus på både administrativa och ekonomiska uppgifter
Starka organisatoriska och ledarskapsförmågor
Utmärkta kunskaper i ekonomihantering och budgetering
Förmåga att arbeta självständigt och hantera flera uppgifter samtidigt
God kommunikationsförmåga och förmåga att samarbeta med olika avdelningar
Kunskap om relevant lagstiftning och föreskrifter inom ekonomiområdet

Omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag genom Perido i 6-12 månader. Efter tidigast 6 månader är ambitionen att företaget erbjuder anställning direkt hos dem. Start omgående.

Så ansöker du
Ansökan görs på vår hemsida perido.se/. Klicka på knappen ansök i annonsen för aktuell tjänst och fyll i dina uppgifter samt bifoga CV. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande. Notera att viss information gällande uppdraget och/eller kundföretaget medvetet kan ha utlämnats från annonsen, först vid kontakt med ansvarig rekryterare får du all information som du behöver.
Om du har frågor eller funderingar så är du även välkommen att kontakta oss på fraga@perido.se så svarar någon av våra rekryteringskommunikatörer dig. Ange alltid tjänstens referensnummer 34399 i ämnesraden.
Om Perido
Varför heter vi Perido? Det kommer från det latinska ordet Peridoneus som betyder "väl matchad". Att matcha vår konsults kompetens och karriärinriktning med våra kunders behov är det vi är allra bäst på! Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig till nästa steg i yrkeslivet och vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och består idag av 50 medarbetare internt och över 800 konsulter på uppdrag över hela landet. Som konsult hos oss blir du en viktig del av vår organisation och du växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om oss på Perido: perido.se/om-oss/om-oss-undermeny/.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-03-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "34399".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Perido AB (org.nr 556639-6387), https://perido.se

Jobbnummer
8463934

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Perido AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Perido AB: