Office Coordinator
Wise Professionals AB / Receptionistjobb / Stockholm
2023-09-21
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Office Coordinator" (publicerad 2024-01-18) ⬅️
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Wise Professionals AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2023-09-21Om företagetFöretaget du kommer att arbeta för är ett finansbolag med ett Investmentbolag i ryggen som fokuserar på företags- och fastighetsmarknaden. Vår kund är en av de starkaste aktörerna på marknaden och har växt i en otrolig fart de senaste åren. Finansbolaget står under Finansinspektionens tillsyn och har som kreditmarknadsbolag tillstånd att bedriva finansiell verksamhet. Vår kund sätter ett stort fokus på att vara kundens givna val, de arbetar snabbt, är flexibla, med ett stort kundfokus för att ge de absolut bästa finansiella lösningarna.
Din roll som Office Coordinator
Vår kund är belägen i centrala Stockholm och sitter i fina lokaler som du kommer att ansvara för. I rollen som Office Coordinator kommer du att arbeta brett med att ge service både internt och externt och primärt assistera CEO och ledningsgruppen. Rollen viktas mot 80% Office Coordinator och 20% support till ledning. Eftersom de har en kultur där dem vill jobba, ha kul och trivas tillsammans så är dem på plats varje dag på kontoret.
Exempel på arbetsuppgifter och ansvarsområden i din roll:
Ansvara för receptionen, ta emot besökare och inkommande samtal och se till att alla får det bästa välkomnandet
Ansvara för att kontorslokalerna alltid är representativa samt planera och förbereda inför möten
Beställa kontorsmaterial och hantera diverse inköp
Ordna med praktiska detaljer inför vissa möte med externa gäster såsom att beställa frukost, lunch etc.
Administrera och koordinera bokningar av resor samt konferenser
Delaktig i planering och logistiken kring events
Administrativ support till CEO och ledningsgrupp
Vem söker vi?
I den här positionen krävs det att du är en mångsidig och noggrann person med förmågan att hantera flera olika arbetsuppgifter samtidigt. Eftersom företaget ofta har besökare är det av yttersta vikt att du alltid bemöter människor på ett professionellt och vänligt sätt. Du trivs i en miljö där arbetsuppgifterna varierar, du är bekväm med att ta egna initiativ och driva ditt arbete framåt. Din personlighet präglas av en stark serviceinriktning och en positiv inställning. Du är också mycket organiserad och ordningsam, och du gillar att stödja och underlätta för dina kollegor. Att vara proaktiv och kunna förutse behoven i din arbetsmiljö är en av dina starka sidor. Du kommer att spela en central roll i företaget eftersom du är den första personen som de flesta besökare möter.
Kunden har ordet,
Vi välkomnar dig till ett generöst och härligt team. Vi är lönsamma med en stark tillväxt, det finns en positiv energi och gemenskap här. Vi är stolta över vår fina arbetsmiljö och får energi av att träffa varandra och våra kunder. Det är ett lönsamt bolag i tillväxt och har därmed en entusiastisk anda. Du får jobba på ett supertrevligt och fint kontor och träffa många olika människor. Som Office Coordinator är du navet i vår verksamhet som får våra kunder att känna sig välkomna och omhändertagna.
Ansökan
För att säkerställa en objektiv och icke diskriminerade rekrytering kommer du att genomföra arbetspsykologiska tester om du går vidare i denna rekryteringsprocess. Har du frågor om tjänsten, kontakta ansvarig rekryteringskonsult Fredrik Holmberg
fredrik.holmberg@thepace.se. Vi arbetar med löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas omgående.
Varmt välkommen med din ansökan!
Ersättning Månadslön - Fast lön
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-10-05
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Wise Professionals AB (org.nr 556761-2865)
Arbetsplats The Pace
Jobbnummer 8131175
Observera att sista ansökningsdag har passerat.