Office Coordinator - Rituals Cosmetics
Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Rituals söker en självständig och strukturerad Office Coordinator
Med en unik kombination av hudvård, kroppsprodukter, make-up, och hemartiklar blandar Rituals modern teknologi med gamla traditioner och ritualer från Fjärran Östern. Resultatet är exklusiva & prisvärda produkter som gör dagliga rutiner till behagliga ritualer. Företaget grundades år 2000 och har sedan dess utvecklats till en internationell framgångssaga. Rituals har per idag 55 butiker i Norden.
Din roll som Office Coordinator
Som Office Coordinator hos Rituals kommer du att vara ansiktet utåt och välkomna besökare och gäster vilket ställer höga krav på att du alltid har ett representabelt och positivt intryck
Dina huvudsakliga ansvarsområden kommer att vara att ansvara för all fakturahantering och fungera som förstahandskontakt gentemot ekonomiavdelningen som finns på huvudkontoret i Holland. Du kommer att vara behjälplig vid bokning av resor samt ansvara för att ta hand om de anställdas Expense reports.
I din roll som Office Coordinator kommer du se till att samtliga kontorsutrymmen samt konferensutrymmen alltid är välkomnande och ordningställda för ev konferenser eller utbildningar. Du kommer att koordinera och vara chefer och övriga anställda behjälpliga med att förbereda inför både interna såväl som externa möten och utbildningar på plats på kontoret.
Du ansvarar för att ta emot leveranser och beställningar samt planerar och utför inköp av kontors- och förbrukningsmaterial.
Vem söker vi?
Vi söker dig som är strukturerad, ordningsam och som trivs att arbeta i en stödjande och serviceinriktad roll. Du ska ha förmågan att arbeta självständigt och kunna se vad som behövs göras utan uppmaning. Som person gillar du att växla mellan olika arbetsuppgifter och har lätt för att sätta dig in i nya uppgifter. Du är en person med positiv inställning, är prestigelös och som brinner för att alltid ge hög service. Du skall ha minst gymnasieexamen och några års erfarenhet från en liknande roll där du har arbetat med planering, organisering och van att ge hög service. Vidare skall du ha vana att arbeta i MS Office samt kunna tala och skriva i både svenska och engelska.
Vad erbjuder vi?
Vi erbjuder ett stimulerande arbete i en spännande bransch och i ett bolag som har en mycket positiv utveckling och stark tillväxt. Du kommer till ett härligt team med stark sammanhållning, där alla tar ansvar för sina arbetsuppgifter samtidigt som man hjälps åt vid behov och bidrar till Rituals fortsatta framgång. Som anställd på Rituals har du stora möjligheter att växa och få ta ansvar. Vi sitter i fina lokaler, centralt på Östermalmsgatan i Stockholm.
Välkommen att söka!
I denna rekrytering samarbetar vi med Adecco och vid frågor kontaktar du Susanna Ask, 08-598 980 20. Du ansöker till tjänsten senast den 15 maj, med ett personligt brev samt ditt CV på svenska, via ansökningsformuläret i anslutning till annonsen. Då processen kommer att skötas löpande kan den komma att tillsätta innan sista ansökningsdag löpt ut. Vi använder oss av tester och videointervjuer i urvalsprocessen och de kandidater som går vidare i processen kommer att få dessa skickade till sig via mail. Du genomför test samt din videointervju on-line
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2016-04-29ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-05-15
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSusanna Ask 08-598 980 20
FöretagAdecco Sweden AB
AdressAdecco Sweden AB
Kungsgatan 60
10224 STOCKHOLM
KontorsadressKungsgatan 60
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2816554
Observera att sista ansökningsdag har passerat.