Office Assistent till kund i centrala Stockholm
Inhouse AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Inhouse AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Vi söker en driven office assistant med hög servicenivå till ett internationellt kommunikationsföretag i centrala Stockholm.
Publiceringsdatum2010-04-30Dina arbetsuppgifterSom office assistant är du företagets ansikte utåt och har även en central roll internt. Tjänsten är mycket varierande och du bör vara beredd på högt tempo. Dina arbetsuppgifter består bl.a. av:
• Ta emot besökare i receptionen, svara i telefon samt koppla vidare till rätt personer
• Ansvara för post, bud och paket
• Uppdatera intranätet
• Ansvara för mötesrummen samt lunch och middagsbeställningar
• Ansvara för kontorsmaterial ? tillgänglighet och beställning
• Bistå anställda med support av datorer, skrivare och telefoner
• I mån av tid hjälpa konsulterna med kopiering, scanning etc.
• Vissa praktiska arbetsuppgifter förekommer också, t.ex. byta glödlampor när det behövs
Bakgrund:
Vi söker dig som har några års erfarenhet av liknande tjänster och brinner för att ge god service. Du är van att hantera många olika uppgifter samtidigt, dessutom är det viktigt att du har en förmåga att prioritera när det är mycket att göra. Det är meriterande om du har arbetat som Office Assistant tidigare, dock inte ett krav.
Som person är du driven, strukturerad och gillar när det är högt tempo. Då tjänsten innefattar många olika uppgifter gäller att du är prestigelös och inte rädd för att ta tag i saker. Det är även viktigt att du är flexibel.
Övrig informationTjänsten är ett vikariat på heltid helst med start den 10/5 och gäller fram till mars 2011, dock är det viktigast att tjänsten tillsätts under maj månad. Du kommer först att vara anställd av Inhouse någon eller några månader och därefter gå över till kunden.
Du söker tjänsten via inhouse hemsida,
www.inhouse.se under affärsstöd
Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid
ErsättningFast lön
KontaktDavid Artberg, Konsultchef, 08-52 22 33 13,
David.artberg@inhouse.seFöretagInhouse AB
AdressInhouse AB
11438 STOCKHOLM
KontorsadressGrev Turegatan 30
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-52223310
Faxnummer: 08-52223306
Jobbnummer 640904
Observera att sista ansökningsdag har passerat.