Nyutexaminerad Supply Chain Coordinator till internationellt bolag i Tumba

Ogunsen AB (publ) / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
2022-09-12
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Nyutexaminerad Supply Chain Coordinator till internationellt bolag i Tumba" (publicerad 2022-09-21) ⬅️


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ogunsen AB (publ) i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Huddinge eller i hela Sverige

För kunds räkning tillsätter SJR nu en driven nyutexaminerad Supply Chain Coordinator. Vår kund är ett börsnoterat världsledande teknikföretag som sitter i fina kontorslokaler i Tumba nära bra kommunikationer.

Detta är ett konsultuppdrag med anställning hos SJR, med start september och som pågår i minst 6 månader. För rätt person finns det därefter möjlighet till förlängning eller överrekrytering till kunden

Publiceringsdatum
2022-09-12

Om tjänsten
Som Supply Chain Coordinator kommer du att ingå i ett sammansvetsat team där ni tillsammans är ansvariga för hela värdekedjan från leverantör till kund. Du kommer att ha ett stort kontaktnät både internt och externt (bl.a leverantörer, säljbolag/kunder, Warehouse, speditörer) vilket gör jobbet både varierande och stimulerande.

Gruppens ansvarsområde spänner över ett brett spektra där ni tillsammans ansvarar för kontakterna med leverantörerna och följer upp och förbättrar deras leveransförmåga. Gruppen tillgodoser även kunders behov av support och information.

Dina arbetsuppgifter i huvudsak
I din roll hanterar du allt från offert till order och leverans till kund. Du kommer arbeta med inköp och Supply Chain på ett distributionscenter av reservdelar. Vidare kommer du skicka, bekräfta och bevaka inköpsorder, uppdatera artiklar, hantera claims och kundförfrågningar.

Som Supply Chain Coordinator kommer du att få ansvar för ett antal leverantörer samt supportera deras ordinarie inköpare i deras dagliga arbete. Bevaka leveranstider och boka extra transporter vid behov. Stämma av in och utleveranser och koordinera leveransavvikelser. Statushantering av lager och fakturahantering. I rollen ingår också att kontinuerligt förbättra och utveckla teamets och företagets processer.

Vem är du?
Du har avslutad KY-utbildning alternativt högskoleexamen inom inköp, logistik eller supply chain. Du är en van användare av affärssystem samt hanterar Officepaketet utan svårigheter. Språkligt så har du förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på svenska och engelska då båda språken krävs i det dagliga arbetet. Vidare har du god systemvana samt goda kunskaper i Excel.

Som person är du driven, prestigelös, lojal, driven, och ödmjuk. Du går den där extra milen för att lösa problem och våga möta utmaningar på ett öppet och positivt sätt. Det är självklart för dig att leverera med hög kvalitet och sätta kunden i fokus. Du är duktig på att planera, klarar av att stundvis arbeta i ett högt tempo och fungerar både självständigt såväl som i grupp.

Så ansöker du
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Atena Vinogradova på 072-394 33 22. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag är 2022-09-13.

Tänk på att din ansökan inte ska innehålla känsliga personuppgifter, såsom exempelvis uppgifter om hälsa, religiös eller filosofisk övertygelse, politiska åsikter eller facktillhörighet. I det fall den sökta tjänsten medför ekonomiskt ansvar kommer en kreditupplysning att genomföras avseende slutkandidaten.

Varmt välkommen med din ansökan!

Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.

Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.

Om företaget
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.

SJR är idag cirka 550 medarbetare med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget Ogunsen AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB och WES AB.

För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår Integritetspolicy (https://sjr.se/integritetspolicy/)

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-10-07
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Ogunsen AB (publ)

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Ogunsen AB (publ) (org.nr 556443-2929), http://www.sjr.se/

Arbetsplats
SJR

Kontakt
Atena Vinogradova
atena.vinogradova@sjr.se

Jobbnummer
6968683

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ogunsen AB (publ)

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ogunsen AB (publ):