Ny utmaning inom IT-Service Desk
Maxkompetens / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Maxkompetens i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Södertälje,
Östhammar eller i
hela Sverige Vill du jobba med ett härligt Service Desk Team som supporterar omkring 6800 anställda?
Vår kund söker nu efter en driven Service Desk-medarbetare som ser fram emot att jobba i ett flexibelt team där dom supporterar sina användare genom telefon, Chat och FaceToFace,
Service är av stor vikt och företagets slogan är "Lugn, vi hjälper dig" och det genomsyrar hela IT-supporten.
I teamet är dom 10 personer i Stockholm och hela IT avdelningen är ca 1000 personer, här finns stora utvecklingsmöjligheter för dig som vill ta nästa steg.
Om att jobba i Service Desk!
Tjänsten går ut på att hjälpa ca 6800 anställda med en stor variation av olika IT och telefoniproblem.Här försöker dom alltid göra det där lilla extra och hjälper sina kollegor genom sin kompetens och att hålla sig uppdaterad inom infrastruktur, IT-applikationer och telefoni. Den ena dagen kommer inte likna den andra.
Vi söker dig som;
· Har erfarenhet av att ge IT-support
• Är servicemedveten och driven
• Har ett genuint intresse för IT och problemlösning
• Har kunskap om Exchange, Active Directory & Microsoft Office365
• Är en lagspelare och en god kollega
• Kan kommunicera flytande på engelska (både tal och skrift), då teamet ger support till flera länder.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Permanent
Publiceringsdatum2019-04-10ErsättningEj angivet
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-05-08
Ange följande referens när du ansöker: cTHbVc2ZSymE9AbDcZuX_g==
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSandra Bergsman
sandra.bergsman@maxkompetens.se 0735405950
FöretagMaxkompetens
AdressMaxkompetens
11221
11221 0180
KontorsadressHantverkargatan 25B
Jobbnummer 4725131
Observera att sista ansökningsdag har passerat.