Nu söker vi en ordermottagare!

Adecco, Office & HR, Stockholm / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco, Office & HR, Stockholm i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Järfälla eller i hela Sverige

Adecco Office & HR förmedlar VD-sekreterare, administrativ chefer, HR-specialister, personalchefer m fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora, multinationella koncernerna, men också många av de mindre, innovativa företagen. Mer information om Adecco finns på www.adecco.se
Nu söker vi en ordermottagare till ett uthyrningsuppdrag med möjlighet till en fast anställning hos kund i Haninge.

Publiceringsdatum
2010-03-24

Arbetsuppgifter
Du ska ta hand om orderkontoret Sverige på ett mindre internationellt tillverkningsföretag. Kontoret i Sverige består totalt av två personer och är beläget i ett kontorshotell i Vendelsö. Arbetet består i största del av ordermottagning, fakturering och sammanställning av olika rapporter i Excel. Eftersom kontoret består av bara två personer i Sverige och den ena är VD-n som ofta vistas i ett annat land och den andra är du, är arbetet ganska ensamt. Däremot på telefon har man daglig kontakt med kunder, leverantörer och dotterbolag utanför Sverige.
Vem söker vi?
Vi söker dig som har några års erfarenhet från liknande arbete. Vi ser dig som en god administratör som arbetar självständigt och gillar att arbeta ensam.
Det är bra om du har körkort och tillgång till bil då kommunikationen till kontoret inte är så bra.
Då det är en internationell organisation är det viktigt att du har mycket goda kunskaper i engelska, både i tal och skrift. Vi ser även att du har goda datakunskaper.
För att arbeta som konsult bör du vara positiv, flexibel och kontaktskapande. Du har stor personlig mognad och en hög känsla för service. Du har lätt att lära känna såväl nya rutiner som människor och får i gengäld en vardag som utvecklar och stimulerar dig.
Vad erbjuder vi?
För att arbeta som konsult bör du vara positiv, flexibel och kontaktskapande. Du har stor personlig mognad och en hög känsla för service. Du har lätt att lära känna såväl nya rutiner som människor och får i gengäld en vardag som utvecklar och stimulerar dig.
Vad erbjuder vi?
Du blir anställd som konsult i Adecco Sweden.
Tjänsten är på heltid och ska tillsättas omgående. Uppdraget är på lång sikt.
Är du intresserad?
Du är välkommen att ansöka så snart som möjligt. Rekryteringsarbetet kommer att ske löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida www.adecco.se och ansöker därifrån eller går in via länk; http://iem-se-candidate.adeccoweb.net/default.asp?Page=vacancy/vacancyvisualiza tionbycandidate.asp?lVacancyIden=757075
För frågor kring tjänsten kan du kontakta konsultchefen Sara Ragnarsson på 08-598 983 03, för frågor gällande själva rekryteringen kan du kontakta Cilla Orban på tel nr 08-598 981 54.

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön

Företag
Adecco, Office & HR, Stockholm

Adress
Adecco, Office & HR, Stockholm
Box 12127
10224 Stockholm

Kontorsadress
Kungsgatan 60
Stockholm

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-100 500

Jobbnummer
614267

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco, Office & HR, Stockholm

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco, Office & HR, Stockholm: