Norsktalande till en delad roll på kundservice och bedrägeriavde
Qliro Group / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Qliro Group i Stockholm,
Borås,
Falkenberg,
Malmö eller i
hela Sverige Qliro grundades 2014 och har nu som mål att bli en ledande aktör inom digitala finansiella tjänster I Norden. Vi har precis påbörjat vår resa genom att bygga en betaltjänst som på bara ett år har fått mer än en miljon unika användare. Vi ser stora möjligheter framöver - genom att bygga nya och innovativa finans/betaltjänster kan vi förenkla och förbättra vardagen för miljontals nordiska konsumenter. Allt vi gör kommer utgå från enkelhet, värde för konsumenten och en tro om att det går att göra finansiella tjänster till något spännande!
Nu söker vi en norsktalande engagerad medarbetare med placering i Stockholm. Rollen innebär en chans att vara med och starta upp vår norska kundservice och samtidigt vara delaktig i bedrägeribevakningen för våra norska kunder.
Publiceringsdatum2016-02-02Dina arbetsuppgifterI din roll som kundservicemedarbetare kommer du att jobba med att svara på frågor från våra norska kunder och klienter, både över telefon, via vår chatt och per mail.
I din roll som bedrägeriagent kommer du att övervaka, och kontrollera kunds köp beteende, svara på inkommande norska bedrägeriärenden samt viss kommunikation kring kreditrelaterade frågor. Du kommer även jobba administrativt med norska polis ärenden.
Tillsammans jobbar vi för att skapa en långsiktig och nära relation till våra kunder och våra klienter. Vi jobbar ständigt med att skapa ett mervärde för våra kunder och därför är det viktigt att du är driven och engagerad och att du drivs av ett högt tempo och att du brinner för service.
Utöver kundkontakten kommer du att vara "kundens röst" inom företaget. Du förväntas att hjälpa oss med att förankra kundfokus i organisationen genom att ta in kundernas önskemål och behov vidare.
Arbetstiderna är schemalagda främst dagtid mellan 09-18, men visst arbete kan förekomma under vissa helger!
Vem är du?
Då bolaget befinner sig i en spännande uppbyggnadsfas, innebär det att alla personer på bolaget förväntas och uppmuntras att vara proaktiva, ta mycket ansvar och hela tiden arbeta för förbättringar i processer och rutiner. För att trivas i rollen hos oss på Qliros kundservice, tror vi att du älskar service och kunder, att du är är noggrann, strukturerad och stresstålig. Du är en positiv person och tycker det är roligt att kunna utvecklas i ditt arbete. För att passa i rollen behöver du ha en god analytisk förmåga och datorvana.
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och söker dig som är initiativrik, tålmodig, prestigelös och flexibel med en positiv attityd. Eftersom vi är en dynamisk organisation i ständig utveckling är det viktigt att du har lätt för att anpassa dig till förändringar samt trivs i en miljö med högt tempo och snabba vändningar.
Vi ser även gärna att du har en bakgrund inom ekonomi eller liknande erfarenhet från tidigare arbeten. Det är meriterande om du har jobbat inom konsumentkredit- eller finansbranschen. Du pratar och skriver flytande norska och det är meriterande om du även talar andra nordiska språk.
Intresserad?
Då vill vi att du skickar in din ansökan (CV samt personligt brev) redan idag via ansökningsknappen nedan. Intervjuer och urval kommer att ske löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Välkommen med din ansökan!
Vi undanber oss för närvarande samtal från rekryterings- och annonsleverantörer.
Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat
ErsättningMånadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-03-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagQliro Group
AdressQliro Group
Sveavägen 151
11346 11346
KontorsadressSveavägen 151
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2649324
Observera att sista ansökningsdag har passerat.