Norsktalande supporttekniker i Göteborg

Xllnc Advise / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Xllnc Advise i Stockholm, Huddinge, Södertälje, Norrtälje, Uppsala eller i hela Sverige

Vi söker nu en norsktalande supporttekniker till vår kund i Göteborg. Tjänsten innebär support via telefon och mail, där ärendena är av stor variation, som bland annat konto- och lösenordshantering samt nätverks- och skrivarproblem. Eftersom Du kommer att vara användarens första kontakt efterfrågar kunden en person med hög serviceanda som ser det som en självklarhet att leverera support i världsklass.

Som många andra arbetsgivare så söker vi personer med särskild kompetens. Och för att Du ska passa in på kravprofilen för medarbetarna i detta utmanande scoop så kräver vi att du har arbetat i servicedesk i minst 3 år och har kunskaper och god erfarenhet av;

• Active Directory
• Windows 7 och Windows 10
• Office 365
• Easit
• ITIL processer (minimum v3 certifiering)

Att du har körkort och tycker om att arbeta tillsammans med andra "datanördar" samt ge support i världsklass säger sig självt. Vidare kommunicerar du fritt på norska och engelska, vilket är ett skallkrav för tjänsten.

Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat

Publiceringsdatum
2017-03-03

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-04-03
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Xllnc Advise

Adress
Xllnc Advise
Sveavägen 155
11346 Stockholm

Kontorsadress
Sveavägen 155

Jobbnummer
3355327

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Xllnc Advise

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Xllnc Advise: