Norsktalande supporttekniker i Göteborg
Xllnc Advise / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Xllnc Advise i Stockholm,
Huddinge,
Södertälje,
Norrtälje,
Uppsala eller i
hela Sverige Vi söker nu en norsktalande supporttekniker till vår kund i Göteborg. Tjänsten innebär support via telefon och mail, där ärendena är av stor variation, som bland annat konto- och lösenordshantering samt nätverks- och skrivarproblem. Eftersom Du kommer att vara användarens första kontakt efterfrågar kunden en person med hög serviceanda som ser det som en självklarhet att leverera support i världsklass.
Som många andra arbetsgivare så söker vi personer med särskild kompetens. Och för att Du ska passa in på kravprofilen för medarbetarna i detta utmanande scoop så kräver vi att du har arbetat i servicedesk i minst 3 år och har kunskaper och god erfarenhet av;
• Active Directory
• Windows 7 och Windows 10
• Office 365
• Easit
• ITIL processer (minimum v3 certifiering)
Att du har körkort och tycker om att arbeta tillsammans med andra "datanördar" samt ge support i världsklass säger sig självt. Vidare kommunicerar du fritt på norska och engelska, vilket är ett skallkrav för tjänsten.
Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat
Publiceringsdatum2017-03-03ErsättningMånadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-04-03
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagXllnc Advise
AdressXllnc Advise
Sveavägen 155
11346 Stockholm
KontorsadressSveavägen 155
Jobbnummer 3355327
Observera att sista ansökningsdag har passerat.