Norsktalande kundservicemedarbetetare sökes
MSX International Ltd / Butikssäljarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos MSX International Ltd i Göteborg,
Jönköping,
Malmö,
Stockholm eller i
hela Sverige MSX International är ett internationellt ledande serviceföretag för affärsteknologi inom bilindustrin. Våra samarbetspartners och kunder är bilimportörer samt deras återförsäljare och vårt fokus är lönsamhet och kundtillfredställelse. Med mer än 75 års erfarenhet inom bilbranschen och med drygt 5500 anställda experter i 80 länder har MSXI vad som krävs för att förstå marknadens dynamik och för att ta våra kunder ett steg längre än dess konkurrenter.
Tycker du om att arbeta med kundservice och har erfarenhet från bilbranschen? Talar och skriver du med lätthet på norska? Då kan detta vara arbetet för dig! Vi söker nu en medarbetare till vårt kundkontaktcenter.
I tjänsten som kundservicemedarbetare kommer du att arbeta med att kontakta bilkunder för att ge information och boka in service. Det kommer också att innebära att svara på telefonsamtal och mail från befintliga bilkunder för att ge information och lösa olika problem för dem. En del av tjänsten kommer även att innebära att supportera återförsäljarna i lojalitets- och goodwillärenden. Som kundtjänstmedarbetare kommer du vara del av ett mindre team där du arbetar med telefon och dator som arbetsredskap, för att ge kunderna förstklassig service! Du kommer att vara anställd av MSXI men arbeta heltid för en av våra kunder.
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet från kundmottagning och/eller har arbetat i ett kundkontaktcenter samt behärskar väl det norska språket. Meriterande är om du har arbetat inom fordonsbranschen. Som person är du glad, positiv och har lätt för att kommunicera med andra människor. Du har stort fokus på service och kundnöjdhet och har alltid som mål att överträffa kundens förväntningar.
Anställning och arbetsställe:
Anställningen är tillsvidare och på heltid med placering i Göteborgsområdet. Tjänsten kommer att tillsättas så snart som möjligt.
Publiceringsdatum2015-04-10Dina arbetsuppgifter• Kontakta befintliga kunder via telefon för att ge information
och boka in service
• Svara professionellt på kunders frågor via e-mail och telefon
• Ge information till kunden i olika områden kring bilägarskapet
• Kontakta återförsäljarna för klargörande i olika specifika problem
• Ge support till återförsäljarna i lojalitets och goodwill ärenden
• Föra in och bearbeta data i kundens datasystem
Önskvärd erfarenhet/kompetens
• Erfarenhet från arbete med administration och kundservice
• Erfarenhet från fordonsbranschen
• Trivs att arbeta med mycket kundkontakt
• Lätt för att kommunicera muntligt och skriftligt
• Strukturerad, självgående, positiv och ansvarsfull
• Mycket goda kunskaper i norska både i tal och skrift
• Goda kunskaper i engelska både i tal och skrift
• Grundläggande IT-kunskaper och van användare av Office-paket
Ansökan bör innefatta ett personligt brev och ett CV. Ansök snarast då urval och intervjuer sker löpande, dock senast den 27:e april.
För frågor kring tjänsten, vänligen kontakta:
Ninni Andersson, Recruitment Coordinator, +46 (0)31-337 88 54
Besök gärna
www.msxi.com för mer information.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tills vidare
ErsättningFast
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-04-27
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktNinni Andersson, Recruitment Coordinator & HR assistant +46 (0)31 337 88 54
FöretagMSX International Ltd
AdressMSX International Ltd
Drakegatan 7
41250 Göteborg
KontorsadressDrakegatan 7
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2242580
Observera att sista ansökningsdag har passerat.