Norsktalande kundservicemedarbetare till vår kund inom retail
Hero AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Hero AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2020-01-16Om företagetNu söker vi en norsktalande kundservicemedarbetare inom retailbranschen. Ett varumärke som sticker ut inom sitt segment och som ligger steget före i sin bransch!
Om tjänstenVåra spännande och modefokuserade kund söker nu en norsktalande kundtjänstmedarbetare. Denna kundtjänst är spännande just för att den fokuserar på hög leverans av service mot såväl slutkund som egna butiker, du får arbeta med en tjänst som kunden är helt egen med på marknaden. Du kommer att ta emot samtal från alla nordiska länder men med fokus mot Norge. Det kan vara frågor gällande köpta produkter, abonnemang eller kundens webbutik. Du agerar support gentemot deras butiker, loggar och administrerar ärenden och arbetar även något med winback av kunder. Teamet består idag av 7 personer som alla har ett nordiskt land som de arbetar mot.
KvalifikationerVi tror att du som söker är en person med intresse för mode och retail men inte minst för mötet med människor. Du har en känsla för god service inom dig och gillar att leverera på topp i dina samtal. Du är en teamplayer samtidigt som en stark individ som gillar att kavla upp armarna. Vi ser att du är en person som trivs i föränderliga miljöer och där utveckling framåt står i fokus. Du motiveras av att lära dig nytt och arbeta i högt tempo. Teamet är ambitiösa, hjälpsamma, engagerad och positiva, för att komma in i gruppen ser vi att du kompletterar dessa egenskaper.
Vi tror att du har jobbat med kundtjänst och eller service över telefon tidigare. Viktigt för rollen är att du känner dig trygg med norska och svenska i såväl tal och skrift.
Meriterande
Erfarenhet av att arbeta med abonnemang
Erfarenhet av retail och eller telemarketing
Tillträde, omfattning och anställning:
Tjänsten är ett konsultuppdrag på 6 månader med chans till förläning vilket innebär att du kommer bli anställd av oss på Hero. Tjänsten är på heltid, 100 % och arbetstiderna är mellan 8-17. Tillträde önskas så snart som möjligt. Kunden sitter i fina lokaler centralt i Stockholm.
Hur söker du?
Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen "ansök" längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Alisha Baig,
alisha.baig@hero.seVi ser fram emot att läsa din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-07-04
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagHero AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Hero AB (org.nr 556797-2533),
http://www.hero.se Arbetsplats Hero
Jobbnummer 5045809
Observera att sista ansökningsdag har passerat.